دکتر قرایی، رییس هیئت فوتبال استان کرمان: پرتلاش بودن و پیگیر بودن دکتر پاریزی انگیزه ما را دوچندان کرده است

دکتر قرایی گفت: پرتلاش بودن و پیگیر بودن مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان کرمان در راستای رفع موانع و مشکلات هیئت‌های ورزشی، به ما انگیزه دوچندان برای کار کردن داده است.

دکتر علی قرایی در آیین افتتاح پایگاه استعدادیابی باشگاه مس کرمان تحت عنوان فرهنگستان فوتبال که در شهرستان جنوبی عنبرآباد برگزار می‌شد، اظهار داشت: امروز یکی از آرزوهای بنده که در شعارهای انتخاباتی‌ام هم مطرح شده بود، یعنی همان برقراری عدالت فوتبال در مناطق محروم، با کمک باشگاه مس کرمان به حقیقت پیوست.

وی افزود: خدا را شکرگذارم که این توفیق را به من داد، تا امروز خدمت شما نونهالان عزیز که آینده فوتبال استان هستید، در یک منطقه محروم باشم و شادی و رضایت را در چهره تک تک شما ببینم.

دکتر قرایی با اشاره به وجود استعدادهای فراوان در مناطق محروم استان بیان کرد: طی سفرهایی که در این یکی، دو سال به مناطق محروم در جنوب و شرق استان داشتم، شرمنده نونهالان، نوجوانان و جوانانِ عزیزِ علاقه‌مند به فوتبال می‌شدم و همیشه می‌گفتم حیف که استعدادهایی ناب در این مناطق هستند و منابع جاهای دیگر.

وی ادامه داد: اما امروز خوشحالیم که به همت باشگاه مس کرمان، خاصتا با نگاه ویژه و مدبرانه آقای محمودی‌نیا، درهای این باشگاه به روی مناطق محروم باز شده و انشاالله شاهد باشیم با کشف و پرورش این استعدادهادر این طرح، آینده فوتبال استان را تضمین نماییم و در حقیقت برنامه ما این است، طی یک بازه زمانی سه تا پنج ساله، استعدادهایی که کشف و  پرورش داده می‌شوند، نیاز ما را به جذب بازیکن از خارج استان مرتفع سازد.

دکتر قرایی ضمن تشکر از همراهی و حمایت‌های مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تصریح کرد: بحمدالله از زمان حضور جناب آقای پاریزی در راس ورزش استان، به خاطر بهایی که به هیئت‌ها می‌دهند و همچنین پیگیری و دلسوزی ایشان برای توسعه ورزش و رفع مشکلات هیئت‌های ورزشی، انگیزه ما هم چند برابر شده تا در کنار ایشان تلاش کنیم و به توسعه فوتبال استان کمک کنیم.

وی اضافه کرد: از مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان تقاضا دارم، ترتیبی دهند این طرح راه‌اندازی پایگاه‌های استعدادیابی که توسط باشگاه مس کرمان شروع شده، با جدیت دنبال شود و منوط به حضور افراد نباشد، برنامه محور باشد و در شورای ورزش استان با حضور استاندار محترم مصوب شود که هر فردی جای من یا آقای محمودی‌نیا آمد، این طرح ابتر نماند، چون خیلی از این بچه‌ها به آینده فوتبالی خود امیدوار شده‌اند.

ریاست هیئت فوتبال استان کرمان با تاکید بر تعمل با تمامی باشگاه‌های استان گفت: برنامه هیئت  فوتبال استان این است که با هم‌افزایی و تعامل با باشگاه‌ها، زمینه ساز توسعه فوتبال در سراسر استان شود و بستری برای بروز استعدادها و کشف و پرورش آن‌ها به وجود آید.

دکتر قرایی در پایان اظهار داشت: از مجموعه مدیریتی باشگاه گل گهر توقع داریم، همچون باشگاه مس، برای برپایی کانون‌های استعدادیابی در سایر نقاط استان به یاری ما بیایند و به ما کمک کنند تا عدالت فوتبال در تمام استان برقرار شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *