پایه‌های پنجره واحد سرمایه‌گذاری کرمان همچنان لرزان/دستور استاندار برای توبیخ مدیران

استاندار کرمان که شهریورماه امسال از پایه‌های لرزان پنجره واحد سرمایه‌گذاری کرمان سخن به میان آورده بود، گفت: من برای این نوع حضور مدیران در جلسه پنجره واحد بسیار متاسف هستم، با این شرایط توقع نداشته باشید مشکل مردم حل شود.

جلسه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان امروز با بررسی استعلام‌های جلسات قبلی برگزار شد، سوژه امروز یک رستوران بود که برای اصل رستوران استعلام‌ها دو سال طول کشیده که با واکنش تند استاندار روبه‌رو شد اما برای توسعه رستوران در پنجره واحد دو هفته‌ای مجوز صادر شده است.

محمدجواد فدائی با اشاره به اینکه امروز هم چند دستگاه حضور نداشتند، افزود: دستگاهی که نمی‌آید یا دعوت نکنید یا باید حضور داشته باشند و اگر تعداد به میزان کافی نرسید جلسه تشکیل نشود، از ۳۸ دستگاه که هشت نفر مدیر هستند، دو نفر برای عدم شرکت مجاز هستند.

وی عنوان کرد: ۲۸ مدیر بدون هماهنگی نماینده فرستادند که با این شرایط توقع نداشته باشید مشکل مردم حل شود با اینکه ما بارها تاکید کرده‌ایم برای حضور مدیران در جلسات و من برای این نوع حضور مدیران در جلسه پنجره واحد سرمایه‌گذاری بسیار متاسف هستم.

استاندار کرمان تأکید کرد: هیچ کدام از دستگاه‌ها به صورت جلسه قبل عمل نمی‌کنند، به‌طور یقین تعدادی از مدیران صورتجلسه را نمی‌گیرند آنهایی هم که می‌گیرند، نمی‌خوانند و من بسیار متاسفم.

فدائی دستور توبیخ کتبی برای آب منطقه‌ای و محیط زیست برای عدم رعایت بند دو مصوبه جلسه قبلی صادر کرد.

طرح صنعتی کارخانه آسفالت جیرفت در این نشست بررسی و عنوان شد به‌دلیل اینکه بین دو حریم رودخانه قرار دارد استعلامش منفی بود و قرار بر این شد که زمین دیگری برای استعلام معرفی و ظرف دو هفته آینده زمین جدیدی به سرمایه‌گذار معرفی شود.

طرح بعدی ایستگاه پمپاژ انتقال آب خلیج فارس، زمین چاه و مسیر سیمرغ کرمان، طرح معدن شن و ماسه شهرداری راور و طرح گردشگری از دیگر طرح‌های مورد بررسی در پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *