تداوم روند صعودی آمار مس در نیم فصل اول لیگ یک تا هفته آخر

رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور در این فصل در حالی به پایان نیم فصل اول خود رسید، که روند صعودی مس در این مسابقات چه در جدول و چه در ثبت آمارهای خود، تا هفته پایانی همگی روند صعودی داشت.

به گزارش روابط عمومی باشگاه مس؛ تیم فوتبال مس کرمان در حالی از ۱۷ مسابقه خود ۷ پیروزی، ۷ تساوی و ۳ شکست را در کارنامه ثبت کرد که ۲۳ گل زده و ۱۷ گل خورده توسط این تیم برجای گذاشته شد تا با کسب ۲۸ امتیاز در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

مس در نیم فصل اول مسابقات به طور میانگین از هر بازی ۱/۶۴ امتیاز به حساب خود ریخته است. مس در نیم فصل اول به طور میانگین در هر بازی ۱/۳۲ گل به ثمر رسانده است و به طور متوسط در هر بازی نیز یک گل دریافت کرده است.

مس در نیم فصل اول رقابت ها با ۲۳ گل زده دومین خط حمله برتر لیگ یک را در اختیار داشت و با ۱۷ گل خورده از نظر دفاعی در رده هفتم تیم های لیگ یک بود.

مس از نظر کسب پیروزی در رده چهارم تیم ها از نظر تعدد ثبت برد و از نظر ثبت باخت نیز در رده سوم برترین تیم ها از نظر دوری از باخت بوده است. ضمن اینکه این تیم از نظر کسب تساوی نیز سومین تیم از نظر تعدد کسب تساوی در نیم فصل اول بوده است.

در حالی که تیم مس کرمان در پایان بازی هفدهم و نیم فصل اول خود ۲۸ امتیاز کسب کرده است و و با اختلاف ۵ امتیازی با صدر در رده پنجم جدول قرار دارد، شاید بد نباشد که نگاهی به تیم های صعود کرده به لیگ برتر در سال های اخیر با مجموع امتیازی خود در پایان بازی هفدهم آن ها بی اندازیم.

در سال ۹۴ تیم های صعود کننده ماشین سازی و صنعت نفت از ۱۷ بازی خود به ترتیب ۲۳ امتیاز و ۲۱ امتیاز داشتند.

در سال ۹۵ تیم های صعود کرده پارس جنوبی و سپیدرود در پایان بازی هفدهم خود به ترتیب ۲۸ و ۳۴ امتیاز اندوخته داشتند.

در سال ۹۶ تیم های نفت مسجد سلیمان و نساجی که موفق به کسب جواز صعود به لیگ برتر شدند به ترتیب در پایان هفته هفدهم آن فصل ۳۸ و ۳۰ امتیاز داشتند.

در سال ۹۷ تیم های گل گهر و شاهین موفق به صعود لیگ برتر شدند که در پایان هفدهمین بازی خود به ترتیب ۳۶ و ۲۷ امتیاز در جدول مسابقات داشتند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *