افتتاح آکادمی باشگاه مس کرمان در شهرستان‌های جیرفت، منوجان، کهنوج، راور و نرماشیر

بنا به پیشنهاد و همکاری هیئت فوتبال استان کرمان وحمایت خردمندانه مبتنی بر آینده نگری باشگاه مس کرمان، آکادمی‌این باشگاه در شهرستان‌های جیرفت، منوجان، کهنوج، راور و نرماشیر افتتاح شد.

از حدود یک سال پیش ریاست هیئت فوتبال استان کرمان با ارائه طرحی مبنی بر استعدادیابی در مناطق محروم و مستعد از حیث فوتبال به دنبال راه‌اندازی آکادمی‌هایی در حوزه‌های جنوب و شرق استان بوده که از حدود چهار ماه پیش با روی کارآمدن محمود محمودی‌نیا در باشگاه مس کرمان این طرح، رنگ عملیاتی به خود گرفت. تا جایی که مقرر گردید این طرح در سیستمی به نام فرهنگستان در باشگاه مس کرمان با هدایت و نظارت هیئت فوتبال استان پیش رود. اکنون هر چهار آکادمی در شهرستان‌های مذکور راه‌اندازی شده و استقبال خوبی هم از این آکادمی‌ها در شهرستان‌ها صورت گرفته است.

 

آغاز فعالیت رسمی آکادمی مس کرمان در شهر جیرفت

رئیس هیئت فوتبال جیرفت در آیین افتتاحیه این آکادمی که با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان آن شهرستان، جمعی از اعضای هیئت فوتبال و تعدادی از مسئولین محلی برگزار می‌شد، ضمن تقدیر از زحمات دکتر قرائی ریاست هیئت استان، محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و ستاری رئیس فرهنگستان باشگاه مس کرمان، با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جهت اخذ این امتیاز ارزشمند، توجه به نظم، اخلاق و احترام را مهم‌ترین اولویت‌های کاری این مجموعه عنوان کرد.

گفتتی است آقایان زحمتکشان و محمدی در رده سنی ۱۳ سال، پلاشی و دهقان در رده سنی ۱۲ سال و فاریابی و درستان در رده سنی ۱۱ سال مشغول به فعالیت شوند.

 

شروع فعالیتآکادمی فوتبال مس در شهرستان نرماشیر

رئیس هیئت فوتبال نرماشیر در آیین افتتاحیه این آکادمی که با حضور مسئولان محلی این شهرستان و اهالی فوتبال برگزار شد، با تشکر از حمایت‌های دکتر قرایی ریاست هئیت استان، آقای مهندس محمودی‌نیا مدیرعامل باشگاه مس کرمان و آقای ستاری رئیس فرهنگستان باشگاه مس کرمان، راه اندازی این آکادمی را در پیشرفت فوتبال نرماشیر مؤثر توصیف کرد.

 

استارت فعالیت آکادمیباشگاه مس کرمان در راور

آکادمی باشگاه مس کرمان با تاکید، نظارت و همکاری هیئت فوتبال استان کرمان و به همت باشگاه مس کرمان در شهر راور با حضور رئیس شورای شهر، رئیس و اعضای هیئت فوتبال این شهر، مربیان و والدین بازیکنان افتتاح شد.

 

شروع به کار آکادمی باشگاه مس کرمان در شهرستان کهنوج

آکادمی فوتبال مس کرمان در شهرستان کهنوج در روز ۲۹ آذرماه باحضور والدین بازیکنان، مربیان، رئیس و اعضای هیئت فوتبال کهنوج و معاون پرورشی اداره اموزش وپرورش کهنوج افتتاح شد.

 

افتتاح آکادمی فوتبال مس کرمان در منوجان

 

آکادمی فوتبال باشگاه صنعت مس کرمان با حضور مسؤولان، رئیس هیئت فوتبال، مربیان و مدیران آکادمی و مردم در زمین چمن شهرداری منوجان فعالیت خود را آغاز و نونهالان و نوجوانان با نشاط و دلگرمی فعالیت خود را در این آکادمی شروع کردند.

فرماندار منوجان در حاشیه آیین افتتاحیه اظهار داشت: جای بسی خوشحالی است که در شهرستان منوجان چنین نوجوانان و استعدادهای ورزشی را شاهد هستیم.

محمودی افزود: با توجه با اینکه آسیب‌های اجتماعی در جامعه گسترده و فضاهای مجازی جوانان و نوجوانان را درگیر خود کرده است، می‌طلبد خانواده‌ها از فرزندانشان حمایت و وقت بیشتری در زمینه ورزشی به آنها اختصاص دهند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *