ساکت الهامی - صعود کرمان

صدور حکم جنجالی الهامی؛ ۱۳ میلیارد غرامت مهم تر بود یا سقوط مس!؟

شفافیت در ورزش/با حکم کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال، باشگاه مس رفسنجان محکوم به پرداخت رقمی سنگین به ساکت الهامی شده است.
ساکت الهامی که ابتدای فصل گذشته با عقد قراردادی دو ساله هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفته بود، در میانه راه به دلیل کسب نتایج ضعیف و درگیری فراوان با بازیکنان این تیم در نهایت از تیم مس کنار گذاشته شد!. قطعا همگان معتقدند مقصر شماره یک این غرامت سنگین، پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان است و عده ای نیز معتقدند او باید پاسخگوی این غرامت سنگین باشد.البته گروهی هم معتقدند بهتر بود در آن مقطع با ساکت یک توافق برد برد صورت می گرفت. اما آیا کسی هست از خود سوال کند که اگر ساکت الهامی با مس ادامه می داد و‌ در نهایت هم این تیم سقوط می کرد باید یقه چه کسی گرفته می شد؟! چه کسی باید پاسخگوی امتیاز لیگ برتری که حالا بیش از یکصد میلیارد تومان می ارزد می بود؟ شبیه همین اتفاق در کرمان نیز دو سال پیش رخ داد؛ عده ای مخالف کنار رفتن حسینخانی از مس کرمان بودند و عده ای نیز پا را در یک کفش کرده بودند که حتما باید خود فرزاد تا انتها در مس بماند و در نهایت هم گروهی دست به دست هم داده و با خالی کردن زیرپای او، زمینه سقوط مس کرمان را مهیا کردند. چه بسا اگر فرزاد کنار رفته بود به هر دلیلی این تیم حالا و هنوز هم در لیگ برتر بود. بر اساس حکم صادر شده، باشگاه مس رفسنجان محکوم به پرداخت ۱۲۸ میلیارد ریال (۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان) به ساکت الهامی بابت اصل خواسته او شده است. همچنین الهامی مبلغ ۴۸۸ میلیون تومان بابت هزینه دادرسی پرداخت کرده بود که بر اساس حکم تعیین وضعیت، باشگاه مس باید این مبلغ را هم به سرمربی سابق خود پرداخت کند.
بر این اساس باشگاه مس رفسنجان به طور کلی محکوم به پرداخت مبلغی بیش از ۱۳ میلیارد تومان به ساکت الهامی شده که باید این پول را در اسرع وقت بپردازد تا منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *