نویدکیا را بر گردانید؛ “اکبر آقا؛ محرم شما رو کنار گذاشت!”

شفافیت در ورزش/قریب به ده روز است تیم فوتبال مس رفسنجان، سرمربی ندارد و هنوز هم مشخص نیست که آیا روز جمعه این تیم با امیرحسین پیروانی سرمربی موقت این تیم به میدان می‌رفت رود یا سرمربی دیگری!. التهاب و انتقاد به خاطر نتایج اخیر تیم مس در شهر رفسنجان به اوج خود رسیده و چهره های مختلف فوتبالی، رسانه ای و حتی فعالین مجازی نیز هر یک نظرات خود را ارائه می دهند. در بین تمام اظهار نظرهای چهره های مختلف رفسنجان، مصاحبه امروز اکبر زبردست، چهره شناخته شده فوتبال رفسنجان در رابطه با وضعیت نیمکت سرمربی گری این تیم برای مان جالب بود. ایشان که لااقل در یک دهه اخیر همیشه در سمت های مختلف در این باشگاه حضور داشته در مصاحبه ای گفته؛ نویدکیا را برگردانید!. وی در ادامه گفته؛ نمی دانم چرا نویدکیا استعفا کرده و به همین خاطر قضاوتی نمی کنم. اما معتقدم در شرایط فعلی هر کس بیاید مثل نویدکیا نمی تواند به تیم مس کمک کند!.
🔻اکبر آقا زبردست، شاید از لحاظ عرف فوتبالی حرف شما درست باشد اما بازگشت نویدکیا در این مقطع هیچ کمکی به مس نمی کند؛ چرا که سال گذشته اگر دیدید نویدکیا جای ساکت آمد و مس در نیم فصل موفق عمل کرد به خاطر این بود که بازیکنان! می خواستند ثابت کنند ساکت الهامی مربی خوبی برای آنها نبود و آنها بازیکنان خوبی هستند!؛ از جان مایه گذاشتند. اما حالا بازیکنان انگیزه ای برای از جان مایه گذاشتن ندارند و حالا بهتر است مربی ای بیاید تا بتواند از این بازیکنان اسمی و ناتوان کار بکشد؛ مربی ای که خیلی از لحاظ اسم و رسم از آنها بزرگتر باشد!!
در ضمن؛ اکبر آقا، می دانستید در نیم فصل گذشته محرم نویدکیا شرط اصلی او برای پذیرش سرمربیگری مس رفسنجان چه بوده؟! اینکه از کادر نیم فصل اول؛ از مدیرفنی که شما بودید، گرفته تا مشاوران فوتبالی در باشگاه، تمام دستیاران و بقیه هیچ کس نباشند؟!” بله، نویدکیا شرط گذاشته بود حتی شما هم نباشید و تا زمانی که او باشد شما نخواهید بود. البته اینکه حالا از او حمایت کردید نشان می دهد واقعا دلسوز تیم، رفسنجان و این باشگاه هستید؛ اما واقعا فکر می کنید نویدکیا برگردد به نفع مس است یا اینکه مربی بزرگتری بیاید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *