مدیرعامل مس شهربابک: “به حکم محرومیت فکری اعتراض کردیم!”

شفافیت در ورزش/مجتبی اسماعیلی مدیرعامل باشگاه مس شهربابک در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه از مس شهر بابک به‌عنوان تیمی صنعتی و متمول یاد می‌شود، عنوان کرد: می‌توانیم بگوییم در مقایسه با سایر تیم‌های صنعتی لیگ یک، تیم نسبتاً مناسب و ارزانی در مس شهر بابک بسته شده است. رویکرد ما توجه به جوانان بود و حتی مقابل سایپا به یک بازیکن ۱۶ ساله بازی دادیم. تاکنون در نتیجه این اعتماد، نتایج خیلی خوبی هم گرفته‌ایم.
مدیرعامل مس شهر بابک در پاسخ به این پرسش که آیا شاگردان محمود فکری در این فصل به دنبال صعود به لیگ برتر خواهند بود یا خیر، گفت: خیر. درست نیست که می‌گویند تیم برای لیگ برتر بسته شده است. در مجموعه مس شهر بابک به دنبال این هستیم که باشگاهی بازیکن‌ساز و مطرح در سطح کشور باشیم. در هر بخشی به جوانان بها داده شود، نتایج این کار را می‌بینیم.
اسماعیلی درباره اظهارات محمود فکری در نشست خبری بعد از دیدار با سایپا که سبب شد کمیته انضباطی محرومیتی چهار ماهه برای او در نظر بگیرد، تصریح کرد: نمی‌توانم در این باره (صحبت‌های فکری) اظهار نظر کنم، اما مجموعه مس شهر بابک از حضور فکری در باشگاه حمایت می‌کند.
وی با ابراز امیدواری به کاهش محرومیت سرمربی مس شهر بابک خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله که این رأی در مرحله استیناف مشمول تخفیف شود. ما به حکم صادره اعتراض کردیم و ان‌شاءالله دوستان مساعدت کنند. از روز اول اعلام کردیم که رأی فدراسیون فوتبال را می‌پذیریم. باشگاه دوست دارد که به همکاری با فکری ادامه بدهد.
مدیرعامل مس شهر بابک در مورد تأثیر دوری چهار ماهه فکری از نیمکت در نتایج تیم مس بیان کرد: بهتر است مدیرعامل در زمینه مسائل فنی اظهارنظر نکند. با این حال باشگاه مس از فکری حمایت می‌کند. ویژگی خوب او این است که به جوانان بها می‌دهد. بیشتر از ۱۰ بازیکن زیر ۲۳ سال به تیم مس اضافه شده و چشم‌انتظار این هستیم که جوانان خوبی را به سطح اول فوتبال ایران معرفی کنیم.
اسماعیلی درباره احتمال ضربه حاشیه‌های سرمربی مس به این تیم اظهار داشت: ان‌شاءالله که ضربه‌ای به تیم مس وارد نمی‌شود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *