مس کرمان و مس رفسنجان بدون مجوزند!؛ “پول هم ندارند؛ پس اینها چه دارند!؟”

شفافیت در ورزش/مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به ضرورت دریافت مجوز کمیسیون ماده پنج برای فعالیت حرفه‌ای باشگاه‌ها گفت: هیچ کدام از باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان مجوزهای لازم را ندارند، ضمن آنکه باید تغییر مدیریت در مجوز باشگاه شهربابک هم لحاظ شود.
میثم پاریزی در نشست خبری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: به مدیران ارشد مس تا پایان آذرماه مهلت دادیم که این مجوز را دریافت کنند.
وی ادامه داد: ما می‌توانیم ضمن مکاتبه با سازمان لیگ، موضوع مجوز ماده پنج را پیگیری کنیم و در این زمینه از ادامه فعالیت این تیم‌ها در لیگ‌های کشوری جلوگیری می‌شود اما سعی کردیم همراهی داشته باشیم که این مجوز را دریافت کنند، البته تا زمانی که اراده‌ای برای آن وجود داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به آخرین وضعیت باشگاه‌های بدون مجوز گفت: کمیسیون ماده پنج باشگاه‌ها را الزام کرده که مجوزهای لازم را دریافت کنند و این مجوزها برای سرمایه‌گذاری و سایر امور ضروری است؛ ما ۷۵۰ مجوز باشگاه در شهر کرمان داریم در حالی که از باشگاه‌های صنعتی ما خیلی بعید است که برای دریافت مجوز خود اقدامی نکنند؛ این فرایند یکی از پیش‌نیازهای ورزش حرفه‌ای است.
وی با تاکید و اهمیت افتخارآفرینی باشگاه خاتون بم در بازی‌های آسیایی و اهمیت ورزش بانوان اظهار داشت: این باشگاه مجوزهای لازم را دارد؛ مجوز باشگاه گل گهر سیرجان هم امروز صادر شد، فولاد سیرجان و زرند هم مجوز دارند اما هیچ کدام از باشگاه‌های مس رفسنجان و کرمان ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *