نویدکیا برای بازگشت شرط گذاشت؛ “مذاکرات رفسنجانی ها برای بازگشت محرم!”

شفافیت در ورزش/باید بپذیریم در این مقطع از فصل، پیدا کردن یک سرمربی خوب و مطمئن کار بسیار سختی بوده و چالش های خاص خود را نیز به دنبال دارد؛ ریسک بالای آن زمانی خواهد بود که این مربی در مقابل باخت های احتمالی و عدم نتیجه گیری پاسخگو نبوده و مدام خواهد گفت که تیم را من نبستم و….! به همین خاطر صلاح رفسنجانی ها در این مقطع این است که محرم نویدکیا را راضی به بازگشت کنند!. در همین راستا باشگاه مس رفسنجان امیدوار به بازگشت سرمربی مستعفی این تیم است. محرم نویدکیایی که شنیده شده شرط بازگشت خود را حل مشکلات مالی ، پرداخت بدهی این باشگاه به بازیکنان بابت فصل گذشته و موارد دیگری اعلام کرده است. البته باید این نکته را نیز یادآور شویم باشگاه مس در فصل اخیر کامل به تعهدات خود نسبت به این تیم از هر لحاظ عمل کرده است!.
با اعلام کناره گیری محرم نویدکیا از هدایت مس رفسنجان، گمانه زنی‌های مختلفی مطرح شد اما مدیران باشگاه فعلا زمام امور را به دست امیرحسین پیروانی سپرده‌اند تا تیم را برای بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال خوزستان آماده کند.
باوجود مطرح شدن برخی اسامی طی روزهای اخیر، پیگیری‌ها نشان می‌هد مدیران مس رفسنجان برنامه‌های دیگری را مدنظر دارند. اولین گزینه این باشگاه بازگشت محرم نویدکیا است و اگرچه او به خاطر برخی مسائل و ایجاد دلخوری ترجیح داده به اصفهان برگردد اما مدیریت امیدوار است بتواند با انجام مذاکرات او را راضی به بازگشت کند.
درصورتیکه جدایی راه نویدکیا و مس رفسنجان قطعی شود، مسعود شجاعی جدید برای هدایت نارنجی‌ها است که ممکن است به زودی مذاکرات جدی در این زمینه آغاز و به عقد قرارداد منجر شود. علاوه براین، ادامه کار با امیرحسین پیروانی گزینه دیگری است که مدیران مسی در برنامه‌های خود قرارداده‌اند تا در زمان مناسب تصمیم بهتر و جدیدتری بگیرند. باشگاه مس رفسنجان درحال حاضر مشغول بررسی این گزینه‌هاست و باید دید در روزهای پیش رو آیا تصمیم گیرندگان این باشگاه رو به گزینه‌های جدیدتر می‌آورند یا در چارچوب همین ۴ برنامه، تکلیف نیمکت تیم مشخص خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *