آقا محرم، اینجا ایران است نه اروپا؛ “توقعات زیاد محرم از مس…!

شفافیت در ورزش/به جرات می گوییم به غیر از سپاهان و نهایتا یکی دو تیم در سطح اول فوتبال کشور که صدها میلیارد از همان ابتداى فصل بودجه در اختیار دارند، دیگر تیم های مطرح فوتبال کشور از جمله استقلال، پرسپولیس، گلگهر و غیره همیشه در مقاطعی با مشکلات مالی دست و‌پنجه نرم کرده و می کنند اما مربیان آنها با درک شرایط آن باشگاهها و به احترام مردم و هواداران آن شهرها، با باشگاهها تعامل کرده و بهانه جویی نمی کنند.
محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان مربی قابل احترامی از لحاظ فنی و شخصیتی می باشد و فصل گذشته نتایج خوبى در جام حذفى به دست آورد.
با این وجود نویدکیا باید واقعیت‌های فوتبال ایران را قبول کند. سطح توقعات در لیگ ایران هم سطح با اروپا و همه امکانات فراهم نیست!
ما همیشه منتقد شرکت ملی مس بوده ایم و درخواست داشته ایم به موقع پول به باشگاه‌ها تزریق کند اما گاهی اوقات رفتارهایی در تیم می بینیم که واقعا تعجب آور است. باشگاه و شرکت مس رفسنجان به احترام هواداران رفسنجانی بهترین امکانات سخت افزاری در حد توان در اختیار تیم قرار می دهند اما باز هم شاهد نارضایتی و اعتراض هستیم.
مسی‌ها به پروازها ایراد می گیرند اما درک نمی کنند این روزها شرایط پروازها در کل کشور عادی نیست، از سال گذشته تا امسال مدام درخواست پرداخت پول به بازیکنان را دارند در صورتی که مس رفسنجان از لحاظ پرداخت ها یکی از باشگاه‌های پیشروی کشور است و خیلی از تیم‌ها وضعیت بدتری دارند.
حقیقت این است که محرم حاضر نیست در رابطه با حق طبیعی مردم برای اقامت مس در رفسنجان همکاری کند آنوقت باید تمام کاسه و کوزه ها سر باشگاه بشکند.
محرم نویدکیا مربی بسیار خوب و با اخلاقی است و فصل گذشته به این باشگاه کمک کرد اما امروز باید شرایط واقعی موجود در فوتبال ایران و همه باشگاهها را ببیند.
کدام باشگاه در طول فصل با مشکل تاخیر در پرداخت‌ها مواجه نمی‌شود؟ کدام باشگاه مشکلات سخت افزاری ندارد و اصطلاحا همه چیزش گل و بلبل است؟
همین هفته بازیکنان استقلال خوزستان اعتصاب کردند، بازیکنان استقلال تهران مدعی هستند هنوز از فصل جدید دریافتی نداشته اند، دریافتی بازیکنان شمس‌آذر، هوادار، ذوب‌آهن، ملوان ، چادرملو و بسیاری باشگاههای دیگر از مس رفسنجان کمتر است اما فقط صدای اعتراض از رفسنجان بلند است.
اعضای تیم باید بدانند اگر آرامش فصل قبل، مس را به موفقیت رساند اینهمه اعتراض و اعتصاب و قهر می‌تواند این تیم را نابود کند. ای کاش کمی در خصوص این اقدامات و اعتراضات بازنگری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *