تعطیلی تمرینات گل‌ گهر؛ آقای تارتار، با تیمی هجومی برگرد!!”

شفافیت در ورزش/به جرات می توان گفت در این فصل، تیم گلگهر بهترین تیم لیگ برتر از لحاظ ساختار دفاعی و دروازه بان بوده است. این تیم در جریان بازی گلی دریافت دریافت نکرده است اما در عین حال، این تیم از لحاظ آمار گلزنی آمار خوبی در اختیار ندارد.! البته به گفته تارتار سرمربی این تیم، اگر مهاجمان و هافبک های هجومی گل گهر از بند مصدومیت رهایی یابند، مشکل گلزنی این تیم نیز حل خواهد شد. حالا لیگ برتر به دلیل تشکیل اردوی تیم ملی فوتبال چند روزی تعطیل شده و‌ بر همین اساس، مهدی تارتار ، تمرینات این تیم را برای سه روز تعطیل کرده است.
مهدی تارتار پس از مصاف با خیبر به مدت سه روز تمرینات تیمش را تعطیل کرده و قرار است از روز فردا سه شنبه بار دیگر تمرینات تیم از سر گرفته شود.
گل گهر در اردوی قبلی تیم ملی نماینده‌ای نداشت اما شنیده می‌شود حالا یک جوان ۲۱ ساله از این تیم به اردوی تیم ملی دعوت شده و اخباری دروازه بان این تیم نیز احتمالا به اردو فرا خوانده خواهد شد…اما مسئله ای که وجود دارد اینکه این تعطیلی فرصت بسیار خوبی برای مهاجمان مصدوم گل گهر خواهد بود که تا شروع مجدد لیگ، خود را به شرایط آرمانی رسانده و مشکل گلزنی گل گهر را حل کنند!.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *