تشکیل تیم بومی زورخانه‌ای مس رفسنجان؛ “کاش مس کرمان نیز یک تیم زورخانه ای داشت!”

شفافیت در ورزش/روز گذشته مدیر فنی تیم زورخانه ای مس رفسنجان در گفتگویی از اعزام تیم زورخانه ای این باشگاه برای حضور در رقابت های زورخانه ای لیگ برتر گفت! او همچنین از تشکیل آکادمی زورخانه‌ای مس در رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان گفته است.
پیغمبرزاده در ادامه با اشاره به حضور تیم مس در مسابقات استانی رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان گفته و خاطرنشان کرده که هر سه تیم مس در استان قهرمان شده اند.
🔻وقتی این گفتگو را دیده و خواندیم اولا بر خود لازم دیدیم که به صورت تلفنی از مسوولین باشگاه مس رفسنجان به خاطر اهمیت دادن به این ورزش ملی و مذهبی و بسیار کم خرج اما با ارزش تشکر و قدردانی کنیم. دوما به این فکر کردیم چه اشکالی دارد مرکز استان کرمان نیز با داشتن این همه زورخانه پرجمعیت، این همه جوان علاقه مند و با استعداد نیز یک تیم قدرتمند در سطح اول زورخانه ای کشور به نام مس داشته باشد؟! مگر خرج کامل یک تیم کامل زورخانه ای چه قدر می شود که نتوان یک تیم قدرتمند در سطح کلان کشور به نام مس کرمان داشت؟بر همین و طبق تحقیقی که کردیم متوجه شدیم با پول قرارداد یک بازیکن درجه سومی حال حاضر تیم فوتبال مس کرمان می شود هزینه کامل یک تیم زورخانه ای را پوشش داد و در کشور نیز حتی قهرمان شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *