باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

خطاب به برخی در تیم هندبال مس؛ عضو تیم هستید یا نوچه آقایان؟!

شفافیت در ورزش/چندی پیش مسوولین باشگاه مس کرمان در اقدامی فنی، بجا و مورد تایید تمامی اهالی فن، تغییراتی را در کادر فنی تیم هندبال مس به وجود آورده و یک کادر فنی به روز، جوان و آینده دار را در راس این تیم قرار دادند. اما حالا از درون این تیم اخباری به گوش مان رسیده که برخی هنوز به دنبال بازگشت کادر فنی قبلی بوده و‌ گاها در گوش بازیکنان پچ پچ کرده و از آنها می خواهند با این کادر فنی کار نکنند!. بر همین اساس لازم می‌دانیم که برخی نکات مهم را به این افراد یادآوری کنیم. در روزهایی که تیم هندبال مس در دوران انتقالی به سر می‌برد و کادر فنی جدید در حال تلاش برای ایجاد تغییرات مثبت است، از شما انتظار می‌رود که به دستورالعمل‌ها و اصول حرفه‌ای احترام بگذارید و به خاطر همدلی و همبستگی تیم هندبال، از رفتارهای خصمانه و تفرقه‌آمیز خودداری کنید.
متاسفانه، اطلاعاتی به دست ما رسیده است مبنی بر اینکه عده‌ای از افراد هنوز به کادر فنی قبلی وابسته‌اند و در حال دامن زدن به شایعات و اخبار نادرست در داخل تیم هستند. این اقدامات نه تنها به جو تیم آسیب می‌زند، بلکه ممکن است منجر به بی‌اعتمادی و تنش‌هایی در بین اعضای تیم شود که برای ادامه مسیر موفقیت‌آمیز مضر است. هشدار می دهیم به جای اینکه به سمت ایجاد تنش و دلسردی حرکت کنید، حد خود را دانسته و از آن عبور نکنید و بدانید لازم باشد اسامی شماها را نیز رسانه ای خواهیم کرد.
به شما هشدار می‌دهیم که در صورت ادامه این رفتارها و افشای اطلاعات تاکتیکی به افراد پشت پرده، عواقب سنگینی خواهید داشت. ما به شدت این رفتارها را زیر نظر خواهیم داشت و در صورت لزوم، تمامی مستندات این تغییرات نامناسب را به مراجع مربوطه ارسال خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *