چند خبر عجیب در مورد مس کرمان؛ از انصراف شهبا، اعلام آماده باش به یک گزینه بومی دیگر تا ماموریت عجیب کافی!

شفافیت در ورزش/امروز صبح شفاف در مورد آخرین وضعیت باشگاه و تیم فوتبال مس کرمان در قالب یادداشتی توضیح دادیم. شاید لزومی نداشت به موارد بیشتری اشاره گردد اما آنقدر این روزها شاهد اتفاقات ریز و درشت در این باشگاه هستیم که صلاح بود به چند موضوع مهم به صورت مختصر اشاره کنیم…
⚫️قاسم به کرمان بر نمی گردد؛
“فضای مجازی و باند مخوف “۳”_ مس آسیایی “۰”
شفافیت در ورزش/ امروز صبح به خاطر شرط و شروط ها، بی محلی ها و بی توجهی های محمدرضا کافی، مدیرعامل باشگاه مس کرمان نسبت به قاسم شهبا سرمربی بومی تیم فوتبال این باشگاه از او خواستیم آبروی خود را برداشته و فرار کند. حالا چند دقیقه پیش شنیده شد قاسم شهبا به دلیل همین مواردی که ما گفته بودیم در محفلی اعلام کرده وضعیت خراب تر از آن است بشود برای مس کرمان کاری انجام دهد و به همین خاطر به کرمان نخواهد آمد. با این تفاسیر و تا این لحظه بایستی گفت؛ فضای مجازی و باند معروف شرکت مس+ کافی ۳_ مردم، هواداران و مس ۰!
⚫️آقای کافی، صادقانه بگو می خواهی با مس چه کنی!؟
شفافیت در ورزش/روزی که فرزاد حسینخانی بعد از جلسه با کافی مدیرعامل باشگاه مس کرمان اعلام کرد شرایط برای بازگشت او مساعد نیست و با این باشگاه به توافق نرسیده، به او زنگ زدیم و یک سوال از ایشان پرسیدیم؛ آقا فرزاد واقعا چرا نپذیرفتی؟! فرزاد در جواب گفت: دیدم آقایان برنامه ای برای صعود ندارند و برای آنکه شرمنده مردم کرمان نشوم، نپذیرفتم و آنها هم از خدا خواستند!. حالا با شایعاتی که در رابطه با استعفای شهبا به گوش می رسد، سوالی که مطرح است اینکه ” کافی می خواهد با مس چه کند؟!” آیا واقعا صحت دارد او ماموریت دارد مس را فقط در لیگ یک نگه دارد؟! آیا صحت دارد او را باندی عجیب در شرکت مس به عنوان مدیرعامل این باشگاه منصوب کرده اند برای ماموریتی خاص و برای کوچک کردن این باشگاه؟! آیا صحت دارد قصد دارد در صورت نیامدن شهبا با انتصاب یک مربی بومی دیگر که احتمالا ترکزاده خواهد بود، او را هم بسوزاند ؟”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *