مشکل شهبا در مس؛ “از قرارداد ۸ میلیاردی مهاجم بومی، نگاه بی رحمانه مدیرعامل تا سایه فرزاد!

شفافیت در ورزش/قاسم شهبا روز گذشته رسما به عنوان سرمربی جدید مس کرمان انتخاب شد. هر چند که از روز گذشته شاهد جوی بسیار سنگین در کرمان بر علیه او هستیم اما می خواهیم به برخی از بزرگترین مشکلات سد راه او در تیم مس کرمان به صورت تیتر وار و مختصر اشاره داشته باشیم.
🔻ماموریت بی رحمانه مدیرعامل باشگاه مس!
اولین مشکل قاسم شهبا در مس کرمان این است که شرکت ملی مس، هیات مدیره و مدیرعامل فعلی باشگاه مس، برنامه ای برای صعود مس کرمان به لیگ برتر ندارند؛ چرا که اگر برنامه ای برای صعود بود چند ماه طلایی را از دست نمی دادند و صحبت از سفرهای اتوبوسی و مسائل دیگر نمی کردند؛ این مسئله بزرگترین چالش برای قاسم شهبا خواهد بود، چون هواداران مس فقط صعود می خواهند!
🔻کمتر کسی این روزها این باشگاه را دوست دارد!
مشکل بعدی قاسم شهبا این است که این روزها در کرمان کمتر مدیر، مسوول، هوادار و حتی رسانه ای را می توان پیدا کرد که این باشگاه و تیم فوتبالش برای او جذابیتی داشته باشد. عملا شرکت مسی ها باشگاه مس را به سمتی برده اند که کمتر کسی امیدی به این باشگاه و تیم فوتبالش داشته باشد و همین مسئله و عدم حمایت از این تیم، قطعا انگیزه بازیکنان را کمتر و کمتر خواهد کرد که شاید این مسئله ، مهمتر مشکل پیش پای شهبا باشد!
🔻فرزاد حسینخانی دیگر ساکت نمی نشیند!
به جرات می گوییم فرزاد حسینخانی در یکسال گذشته که از فوتبال و مس دور بوده، هیچ زمان بر علیه تیم و باشگاه مس حرکتی نکرده است. هر چند برخی معتقدند حسینخانی تا بیرون باشد هیچ مربی در مس موفق نخواهد شد اما واقعیت این است او هیچ حرکتی انجام نمی دهد اما وقتی حسینخانی را به دلیل آنکه فقط برای بردن مس به لیگ برتر برنامه می دهد اما مدیرعامل باشگاه مس برنامه صعود او را برنتابیده و با گذاشتن شرط و شروط عجیب، او را مجبور به نپذیرفتن مس می کند، پس هر فرد دیگری مربی مس شود همیشه سایه حسینخانی را روی سر خود حس خواهد کرد!. البته قطعا حسینخانی دیگر سکوت نخواهد کرد…!
🔻قانونی که دست و پای شهبا را بسته است!
مشکل بعدی شهبا این است که او مجبور است با تمام بازیکنانی که در حال حاضر قرارداد دارند ادامه دهد. چرا که قانون فدراسیون می گوید اگر باشگاهی نمی خواهد با بازیکنی که قرارداد دارد ادامه دهد باید یک ماه قبل از شروع فصل نسبت به فسخ قرارداد او اقدام کند که قاسم شهبا فقط امروز وقت دارد بازیکنانی که نمی خواهد را فسخ کند؛ بازیکنانی نظیر علی وزیری پناه که قرارداد این فصل او ۸ میلیارد تومان بوده که این مبلغ رکورد جدیدی در لیگ یک خواهد بود!
🔻بازیکن خوبی در بازار باقی نمانده!

مدیرعامل باشگاه مس آنقدر فرصت سوزی کرد که حالا قاسم شهبا فقط یک ماه وقت دارد هم تیم ببندد و هم آماده حضور در لیگ برتر فوتبال کشور شود! باید بپذیریم تمام بازیکنانی که لیگ یک باز بوده و می شد با آنها صعود کرد جذب تیم های سایپا، فجر، صنعت نفت و پیکان شده و عملا بازیکنانی که در بازار هستند به درد صعود به لیگ برتر نمی خورند!
⚫️این تحلیل ادامه دارد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *