دکتر اسفندیار پور: “چه کسی از باشگاه گل‌گهر با مدافع استقلال مذاکره کرده؟!” “یک میلیون یورو از تیم روسی دریافت کردیم!”

شفافیت در ورزش/در چند روز گذشته چندین رسانه از مذاکره باشگاه گلگهر با مرامند، مدافع استقلال تهران گفته و برخی نیز او را در یک قدمی باشگاه گلگهر دانسته اند. اما حالا محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر اعلام کرد باشگاه گل‌گهر مذاکره مستقیمی با محمدحسین مرادمند نداشته است.
محمد اسفندیارپور گفت: هر باشگاهی برنامه‌ها و اهداف خودش را دارد و بر اساس هدف‌هایی که مدنظرشان است، برای جذب بازیکن تصمیم می‌گیرند. قاعدتا یکی از آن موضوعاتی که مدنظر است، منابع خواهد بود. ما بر اساس دستورالعمل، سقف بودجه‌ای داشتیم که البته درآمدهایی که سال گذشته کسب کردیم، دست و بال‌مان را بازتر می‌کرد. بنابراین از لحاظ سقف بودجه منعی نداشتیم، حتی بدون لحاظ کردن درآمدهایی که برای ترانسفر بازیکنان‌مان بود.
او در خصوص مذاکره با محمدحسین مرادمند توضیح داد: هنوز قطعیتی وجود ندارد. ما به صورت مستقیم صحبتی نداشتیم. ایشان هم یکی از کسانی بود که در لیست بوده اما هنوز به این جمع‌بندی که با ایشان به صورت مستقیم مذاکره کنیم، نرسیده‌ایم. ممکن است این اتفاق بیفتد و ممکن است روی گزینه‌های دیگری که مذاکره می‌کنیم، به جمع‌بندی برسیم. مدیرعامل باشگاه گل‌گهر در خصوص رقم رضایتنامه سحرخیزان ث فروش او به تیم روسی نیز گفت: عددی که ما با باشگاه روسی توافق کردیم، یک میلیون یورو بوده است.
با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران و محدودیت‌هایی که باشگاه‌ها برای جذب بازیکن با آن مواجه هستند، این رقم می‌تواند مسیر گل‌گهر در فصل نقل و انتقالات را هموارتر کند تا این تیم با شرایط بهتری وارد مسابقات شود.
نکته مهم اینکه رقم دریافتی توسط باشگاه گل‌گهر از باشگاه روسی، به سقف بودجه این باشگاه نیز اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *