۳ بازیکن خارجی در راه رفسنجان؛ لطفا دقت کنید!

شفافیت در ورزش/ علی رغم آنکه اکثر تبم های لیگ برتری توانسته اند چندین بازیکن خوب خارجی را جذب نمایند اما مس رفسنجان به دلیل مشکلات مالی نتواتسته تا این لحظه بازیک خارجی ای را جذب نماید. این باشگاه که در دو سه سال گذشته در جذب بازیکنان خارجی به جز یک دو مورد، در بقیه موارد در مجموع ناموفق بوده، بایستی خیلی با وسواس نسبت به جذب بازیکنان خارجی خود عمل کند. بر همین اساس شنیده شده سرمربی مس رفسنجان خواهان جذب سه بازیکن خارجی برای تقویت تیمش شده است… مس رفسنجان اگرچه در نقل و انتقالات تابستانی اقدام به تمدید قرارداد برخی نفرات اصلی خود کرده و همچنین تعدادی بازیکنان جدید هم به خدمت گرفته، اما محرم نویدکیا برای تکمیل لیست نفرات خود نیاز به چند بازیکن خارجی دارد.
سرمربی نارنجی‌پوشان برای تقویت تیمش در خطوط مختلف نام چند بازیکن خارجی را به مدیران باشگاه خود اعلام کرده و خواهان جذب این نفرات شده است.
نویدکیا در پست‌های مدافع، هافبک و مهاجم سه بازیکن خارجی را اعلام نیاز کرده و در این راستا مذاکرات مدیران باشگاه مس رفسنجان برای جذب نفرات مدنظر سرمربی آغاز شده است و به نظر می‌رسد به زودی شاهد رونمایی باشگاه مس رفسنجان از نفرات جدید خارجی خود باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *