دکتر اسفندیارپور: فروش بازیکن هم حدی دارد!

شفافیت در ورزش/محمد اسفندیارپور، مدیرعامل باشگاه گل گهر موضع دروزاه‌بان تیمش را در برابر پیشنهاد تیم بزرگ پایتخت اعلام کرد. وی در خصوص علاقه پرسپولیس به محمدرضا اخباری صحبت هایی را عنوان کرد. اسفندیارپور یادآور شد:
اخباری مشخصا به ما نگفت دوست دارد برود. طبیعی است در فصل نقل و انتقالات پیشنهادهایی مطرح می‌شود و مدیر برنامه‌ها نیز تحرکاتی انجام می‌دهند اما ما از همان ابتدا تکلیف‌مان با اخباری روشن بود و نمی‌خواستیم به او اجازه جدایی بدهیم. او افزود: فروش بازیکن هم حدی دارد. درمورد فروش اخباری برای ما محدودیت وجود داشت؛ چراکه جایگزین مناسبی برای او نداشتیم. ازطرفی اهمیت پست دروازه‌بان به حدی است که نمی‌توانستیم ریسک کنیم. پرسپولیس برای جذب او به ما نامه زد و ما جواب‌شان را رسما دادیم و من هیچ‌وقت با درویش در این مورد صحبت نکردم. از روز اول نظر تارتار روی اخباری مثبت بود.
اسفندیارپور در نهایت گفت:
فرعباسی هم تنها در صورتی گزینه ما بود که اخباری از نظر ذهنی ترجیح بدهد در گل‌گهر نباشد. از طرفی فرعباسی هم با ملوان قرارداد داشت و نمی‌توانستیم با او مذاکره کنیم. ضمن اینکه ملوانی‌ها شرایط را روی یکی دو بازیکن ما طوری طراحی کردند که متوجه شدیم فضای همکاری وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *