دست خالی نویدکیا برای استارت تمرینات؛ “کار سخت رفسنجانی ها برای حفظ محرم!”

شفافیت در ورزش/علی رغم آنکه کمتر کسی فکر می کرد مس رفسنجان بتواند محرم نویدکیا را در این تیم حفظ کند اما جلسه نماینده رفسنجان به اتفاق نویدکیا و مدیرعامل این باشگاه با مدیریت شرکت ملی مس، منجر به ماندن نویدکیا در رفسنجان شد. اما در همان مقطع ما گفتیم نویدکیا در مس ماند اما در ادامه کار مس برای حفظ او بسیار سخت خواهد بود. گفتیم که بی نظمی مالی، بدهی های فراوان و مسائل دیگر در ادامه اجازه نخواهد داد نویدکیا بتواند با آرامش کار خود را دنبال کند. هر چند که این روزها مدیران مس رفسنجان در تلاش هستند تا قرارداد بازیکنان کلیدی خود را تمدید کنند اما بلاتکلیفی مالی در شرکت ملی مس و عدم تعیین تکلیف بدهی ها، باعث شده جذب بازیکنان جدید با کندی پیش برود!. یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان مس رفسنجان در فصل نقل و انتقالات پایان قرارداد بسیاری از بازیکنان باتجربه این تیم است. بازیکنانی که برخی از آنها مورد توجه تیم‌های دیگر هم قرار گرفته‌اند و همین مساله کار مدیران باشگاه را برای تمدید قرارداد این نفرات سخت می‌کند.
اگرچه حامد لک دروازه‌بان باتجربه مس اعلام کرد علاقه‌ دارد در جمع شاگردان محرم نویدکیا باقی بماند، اما بسیاری از بازیکنان مثل رامتین سلیمان‌زاده، داوود نوشی صوفیانی، جلال‌الدین علی‌محمدی، سجاد شهباززاده، حسن جعفری، فرشید باقری، منتظر محمد و… قراردادی با نارنجی‌پوشان ندارند و هنوز هم قرارداد خود را تمدید نکرده‌اند.
در چنین شرایطی محرم نویدکیا با کمبود شدید بازیکن مواجه شده و به همین خاطر نمی‌تواند تمرینات مس را برای فصل جدید شروع کند. او از مدیران باشگاه خواسته ابتدا برای تمدید نفرات کنونی گام بردارند و بعد به فکر جذب بازیکنان جدید باشند. به همین خاطر همچنان نارنجی‌پوشان در سکوت کار خود را جلو می‌برند و مشخص نیست چه اتفاقاتی پیرامون آنها رخ بدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *