توافق گل گهر با مهاجم سابق استقلال!

شفافیت در ورزش/باشگاه گل‌گهر سیرجان با علی قربانی به توافق رسید و به‌زودی از او رونمایی خواهد کرد. گل‌گهر سیرجان پس از امضای قرارداد با مهدی تارتار فعالیت جدی خود در نقل‌وانتقالات را آغاز کرده و مشغول مذاکره با بازیکنان مورد نظر سرمربی جدید خود است. سیرجانی‌ها که قبلا با وحدت هنانوف، مدافع سابق پرسپولیس به توافق رسیده بودند، حالا با علی قربانی، مهاجم سابق استقلال وارد مذاکره شده‌اند و به توافقات خوبی هم دست پیدا کرده‌اند. علی قربانی قرار است به‌زودی با گل‌گهر قرارداد امضا کند و جانشین سعید سحرخیزان، مهاجم فصل گذشته این تیم شود که راهی اورنبورگ روسیه شده است.
علی قربانی ابتدای لیگ برتر بیست‌ودوم راهی فولاد خوزستان شد ولی خیلی زود به‌دلیل مصدومیت پارگی رباط صلیبی فصل را از دست داد و نیم‌فصل اول لیگ گذشته هم خانه‌نشین بود. او در نیم‌فصل دوم با نظر رضا عنایتی راهی پیکان شد و عملکرد خوبی در این تیم داشت. قربانی در تمام بازی‌های پیکان به میدان رفت و موفق به زدن ۴ گل و ارسال ۳ پاس گل شد. او با نمره ۷.۲۰ در سایت «متریکا» و ۳ بار انتخاب‌شدن به عنوان بهترین بازیکن زمین، نیم‌فصل خوبی را سپری کرد ولی با سقوط پیکان عملکردش بی‌تاثیر ماند.
این مهاجم ۱۹۳ سانتی‌متری که ۸ بار برای تیم ملی آذربایجان هم به میدان رفته، حالا باید راهی گل‌گهر سیرجان شود و امیدوار است بتواند مثل فصل قبل موثر ظاهر شود. قربانی به همراه نفت تهران، استقلال، سپاهان، فولاد و پیکان در لیگ برتر ایران حضور داشته و سابقه بازی برای سومقاییت آذربایجان و اسپارتاک ترناوا اسلواکی و حتی گلزنی در لیگ اروپا را هم دارد..‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *