استارت برای قطب شدن در فوتسال کشور؛ سیرجانی ها بعد از فوتبال و والیبال، حالا فوتسال!

شفافیت در ورزش/ بدون هیچ شک و تردیدی همین الان هم می شود سیرجان را یکی از قطب های اصلی ورزش کشور دانست!. اما بحث این است کی این شهرستان قطب اول ورزش کشور خواهد شد؟ بعد از فوتبال گلگهر و آکادمی های بسیار خوب آن، قهرمانی چند سال پیش فوتبال بانوان و نایب قهرمانی های پشت سر هم در کشور، قهرمانی والیبال در کشور، حالا تیم فوتسال گهرزمین سیرجان مصمم است با کسب مقام قهرمانی در کشور، باز هم اسم سیرجان را بر سر زبان ها بیاندازد. این تیم که فصل قبل رتبه قابل احترام سومی لیگ برتر را به خود اختصاص داد در اولین هفته از فصل جدید مسابقات باید روز جمعه ۲۲ تیرماه در سالن امام علی(ع) سیرجان، پذیرای کراپ الوند باشد. این تیم که در نقل و انتقالات، ستاره های بزرگ فوتسال کشور را به استخدام خود در آورد، آمده که تابوی دو قطبی بودن این رشته، که پیش از آن در اختیار مس سونگون و گیتی پسند اصفهان بود را بشکند و سیرجان را به قطب جدیدی در فوتسال کشور تبدیل کند.
گهر زمینی ها با نگاه بسیار خوب مدیریت شرکت گهرزمین و برنامه ریزی مدیران این باشگاه در این فصل، نفراتی همچون؛ حسین طیبی، حمید احمدی ، مسلم اولاد قباد، سالار آقاپور، مهدی اسد شیر، علیرضا عسکری و محمد صادقی را
جذب کردند، تا در کنار بازیکنانی همچون: عبدالله پور، اسدی، شجاعی، پرکاس، خزایی و غیره که از قبل در تیم حضور داشتند، به سمت سکوی اول لیگ برتر فوتسال گام بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *