واکنش تند پورمحمدی به اظهارات مدیرعامل پیکان؛ “این رفتارهای شرم آور جایی تمام می شود!”

شفافیت در ورزش/مدیر عامل پیکان در مصاحبه دیروز خود مشخصا خواستار سقوط مس رفسنجان بود و حالا صحبت های تند او با واکنش حسین پورمحمدی مدیرعامل مس مواجه شده است.
پورمحمدی در واکنش به مصاحبه همتای خود در باشگاه پیکان گفت: فکر می‌کردم این اقدامات و رفتارهای شرم‌آور بالاخره جایی تمام می‌شود و در این مدت سکوت کردم اما دیدم فردی که یک باشگاه ریشه‌دار را نابود کرده نه تنها از عملکرد خودش شرمگین نیست بلکه به صراحت تلاش می‌کند با هر رفتار زشتی این صندلی را برای خودش حفظ کند. اینها اگر هزار بار دیگر هم به لیگ برتر بیایند با این مدیریت سرنوشتی به جز سقوط ندارند.
مدیرعامل مس رفسنجان همچنین گفت: بارها از جانب مرجع قضایی اعلام شد هیچ‌کس حق ندارد در مورد پرونده فساد فوتبال اظهار نظر کند و این کار مصداق تشویش اذهان عمومی است. حالا شخصی که هیچ اطلاعی از این پرونده ندارد با ادعای کذب مسائلی را مطرح می‌کند که باید از جانب مرجع قضایی اعلام شود. شما مگر قاضی هستید که برای پرونده حکم صادر و اطلاعات کذب منتشر می‌کنید؟ مس رفسنجان با قدرت در لیگ برتر می‌ماند و این آقایان هم باید در مرجع قضایی پاسخگو باشد که به چه حقی در مورد پرونده‌ای که هیچ ربطی به آنها ندارد مطالب خلاف واقع بیان کرده و حکم صادر می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *