آخرین خبرها از گل گهر؛ “باز هم تغییر سبکِ فوتبالی؟!‌”

شفافیت در ورزش/گلگهر سیرجان را حالا می توان یکی از منظم ترین، بابرنامه ترین و پرامکانات ترین باشگاه‌های کشور دانست. هر چند گل گهر در زمینه آکادمی هایی نظیر کشتی، والیبال، فوتبال و غیره در کشور زبانزد عام و خاص شده اما واقعیت این است چون پیشانی این باشگاه تیم فوتبال است، تا زمانی که حال تیم فوتبالش خوب خوب نباشد حال باشگاه و هواداران این باشگاه خوب نیست. گل گهر در دو فصل اخیر در لیگ برتر عملکرد قابل دفاعی در لیگ برتر فوتبال نداشته و هواداران سیرجانی منتظرند باشگاه گل گهر در این فصل تیمی قدرتمند را راهی لیگ برتر کند!
⚫️آما آخرین خبرها از گل گهر؛
🔻سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر هنوز مشخص نشده و اما طبق شواهد و قرائن، این باشگاه فصل جدید را با مهدی تارتار استارت خواهد زد…
🔻احمد زنده روح کاپیتان کرمانی این تیم قرارداد خود را یک فصل دیگر تمدید کرد!
🔻مهدی تیکدری مدافع کرمانی این تیم قطعا از گل گهر جدا؛ یا به استقلال خواهد پیوست و یا به پرسپولیس!
🔻بهنام برزای دیگر مدافع این تیم نیز جدا و به استقلال تهران پیوست!
🔻سعید سحرخیزان مهاجم ۲۱ ساله و گلزن تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز با پیشنهاد یک میلیون دلاری یک باشگاه از قطر و یک باشگاه هم از روسیه قرار گرفته و با جدایی احتمالی او، قریب به ۶۰ میلیارد تومان به گل گهر خواهد رسید…
🔻محمدرضا اخباری کاپیتان سابق تراکتور و دوازه بان فعلی گل گهر نیز از جمله بازیکنانی است که زمزمه جدایی این بازیکن از جمع سیرجانی ها به گوش می رسد و با وجود اینکه این بازیکن نتوانسته بود فصل موفقی را در سنگر سیرجانی‌ها تجربه کند، جدایی این بازیکن نیز برای فصل جدید دور از انتظار نخواهد بود.
🔻 جدایی روبرتو تورس، علیرضا علیزاده و مسیح زاهدی نیز از ترکیب تیم فوتبال گل گهر سیرجان جدی است.
⚫️ انتظارها از گل گهر بسیار بالاست؛ تیمی که با حمایت تمام قد شرکت معدنی و صنعتی گل گهر راهی سطح نخست میادین فوتبال کشور شده و برخلاف بسیاری از تیم ها هیچ مانع مالی را سد راه خود نمی دید، امسال نتوانسته نتایج لازم را بگیرد. حال سوالی که مطرح است اینکه آیا گل گهر بر اساس مکتب فوتبالی فصل پیش خود یعنی جوانگرایی و بها دادن به جوانان حرکت خواهد کرد یا اینکه با تغییر مکتب فعلی، راهی دیگر را در پیش خواهد گرفت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *