موسوی سرمربی تیم هندبال مس کرمان: “کافی گفت شرکت مس درگیر انتخابات است پولی پرداخت نمی کند!”

شفافیت در ورزش/تیم هندبال مس کرمان قهرمان دوره قبل لیگ برتر برای اینکه بتواند در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند به پولی در حدود یک میلیارد تومان برای ضمانت‌نامه حضور در مسابقات احتیاج دارد.‌ قرار بود این پول توسط شرکت مس به باشگاه مس کرمان پرداخت و این پول به حساب فدراسیون واریز گردد اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.
در این باره سید محمد موسوی سرمربی تیم هندبال در گفتگو با کرمان نو گفته: اگر این ضمانت‌نامه‌ در موعد مقرر پرداخت نشود ممکن است فرصت از دست برود. با آقای کافی هم در مورد این ماجرا صحبت کردیم ایشان هم گفتند پیگیر هستند؛ اما شرکت پولی پرداخت نمی‌کند. همه درگیر مسائل انتخاباتی هستند و گویا پروسه اداری آن هم طول می‌کشد…!
هر چند که موسوی در این گفتگو به نقل از کافی مدیرعامل این باشگاه توپ را در زمین شرکت ملی مس انداخته اما سوالی که از کافی مطرح است اینکه این باشگاه تا این لحظه چند درصد از بودجه فصل پیش آینده خود را دریافت و پیشخور کرده است!؟ آیا درست است دوستان در باشگاه به این شکل، توپ را در زمین شرکت مس و انتخابات ریاست جمهوری بیاندازند؟! آیا عدم واریز پول از شرکت مس به حساب این باشگاه فقط به خاطر انتخابات است یا اینکه آنها به دنبال مسئله دیگری هستند؟ بر فرض که باشگاه درحال حاضر پول ندارد، برخی از آقایان به اصطلاح پیشکسوت به جای اینکه به دروغ پشت سر رسانه ها حرف بزنند و به آنها تهمت دریافت یکصد میلیون و یا بیشتر بزنند، در توان آنها نیست از جایی پولی تهیه و مشکل را فعلا حل کنند تا پول از شرکت مس برسد؟! فقط بلد هستند سالی چند صد میلیون پول مفت گرفته و پشت سر رسانه ها و افراد دروغ و تهمت بزنند؟( هر چند که به زودی حق شان را کف دست شان خواهیم گذاشت!). در هر حال آنطور که از شواهد و قرائن پیداست شرکت مسی ها بنا به دلایلی فعلا پولی به این باشگاه نخواهند داد. در ضمن؛ آقایان در این باشگاه حاضر نیستند قرارداد خود را با سالن شهید تجلی به عنوان سالن تمرین و بازی های تیم هندبال ببندند، چطور حالا باید انتظار داشت بتوانند مشکل به این مهمی را برای هندبال حل کنند!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *