نویدکیا در چه صورتی مس می ماند؛ “۲۶۰ تا ۳۰۰ میلیارد فقط برای فوتبال!”

شفافیت در ورزش/ماجرای محرم نویدکیا و مس رفسنجان، ماجرای جالبی شده است؛ رفسنجانی ها در بیانیه های مختلف می گویند با محرم قرارداد داریم و او فصل بعد هم در رفسنجان خواهد بود. محرم نویدکیا هم در مصاحبه های مختلف از ماندن خود در صورت محقق شدن برخی مسائل می گوید و عملا می گوید بستگی به شرکت مس دارد که بودجه لازم بدهد یا خیر! این سرمربی جوان با ابراز علاقه مسی‌ها برای تمدید قرارداد مواجه شده اما او ادامه فعالیت در رفسنجان را منوط به تحقق بودجه‌ای کرده که خودش آن را به مسئولان باشگاه مس پیشنهاد کرده است. در این بین، مدیران باشگاه مس رفسنجان نیز در روزهای پیش رو مسئله بودجه تیم برای فصل بعد را با مدیران شرکت مس ایران در میان بگذارند و برای گرفتن موافقت و تصویب نهایی بودجه اقدام کنند.
در صورتی که شرکت مس با بودجه پیشنهادی محرم نویدکیا و مدیران مس رفسنجان به صورت کتبی و رسمی موافقت کند، این سرمربی با تمدید قرارداد خود کارش را برای فصل بعد استارت خواهد زد.
✍️سوالی که مطرح است اینکه شرکت مس چه قدر بودجه بدهد محرم در مس می ماند؟
در این رابطه شنیده ها حکایت از آن دارد محرم نویدکیا در وهله اول پرداخت بدهی های گذشته به بازیکنان را به عنوان شرط اول، تصویب بودجه ای بین ۲۶۰ میلیارد تا ۳۰۰ میلیارد تومان را برای بستن تیم به عنوان شرط دوم و‌ ماندن حسین پورمحمدی مدیرعامل فعلی را به عنوان شرط سوم اعلام کرده است. اما مسئله ای که وجود دارد و شاید همین مسئله موجب جدایی محرم از مس شود این است بودجه پیشنهادی این فصل شرکت مس به باشگاه مس رفسنجان برای فوتبال بزرگسالان، نوین و بیش از بیست رده پایه ای، چند تیم غیرفوتبالی، حقوق پرسنل و دیگر هزینه ها مبلغی در حدود ۲۸۰ میلیارد تومان بود که از این مبلغ قریب به ۵۰ میلیارد پیش خور شده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *