شکایت مس رفسنجان از مطرح‌کنندگان شایعه سقوط!

شفافیت در ورزش/باشگاه مس رفسنجان اعلام کرد از همه افراد حقیقی و حقوقی که شایعه سقوط این تیم باشگاه را پیش کشیده‌اند، شکایت خواهد کرد. خبرهای ضد و نقیض پیرامون پرونده تخلفات رخ داده در باشگاه مس رفسنجان طی سال‌های گذشته باعث شده تا در روزهای قبل یک شایعه مهم درباره این تیم پیش بیاید. شایعه‌ای که حکایت از سقوط مس رفسنجان بابت تخلفات گذشته دارد و باعث نگرانی بسیاری از اهالی فوتبال شده است.
🔻در بخشی از این بیانیه‌ باشگاه مس رفسنجان آمده است:
تنها دلیل سکوت مسئولین باشگاه و عدم موضع گیری در ماه‌ها و هفته‌های اخیر توجه به حساسیت موضوع و ضرورت طی روند رسیدگی به پرونده در فضایی آرام و به دور از تنش بوده که متاسفانه این قاعده از جانب برخی فرصت طلبان در روزهای اخیر نقض شده است.
لذا، پیرو انتشار برخی اخبار کذب، مواضع نادرست، تحرکات و مکاتبات غیرحرفه‌ای و اظهارات غیرمسئولانه افراد غیر مرتبط همچنین فرصت‌طلبی تاسف برانگیز برخی باشگاه‌ها که اصول جوانمردانه ورزش را زیر پا گذاشته‌اند، بدینوسیله اعلام می‌گردد از کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که نسبت به انتشار اخبار خلاف واقع و اظهار نظرهای نادرست مبنى بر شایعه بی‌اساس سقوط این باشگاه اقدام نموده‌اند به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق مراجع قانونی همچنین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، شکایت خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *