تلاش گل گهر برای پایانی خوش در فصلی تلخ! “جام حذفی”

شفافیت در ورزش/تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به مانند فصل گذشته، به شکل عجیبی فصل بیست و سوم لیگ برتر را خاتمه داد. گلگهری ها با اینکه تا روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ یکی از شانس‌های کسب سهمیه آسیایی بودند به یکباره با شکست در اصفهان مقابل سپاهان روزهای تیره و تاری را مقابل خود دیدند و شکست‌ها و مساوی‌های پیاپی از راه رسید تا تیمی که در نیم فصل اول تنها دو شکست را تجربه کرده بود، در نیم فصل دوم هشت باخت عجیب را در کارنامه‌اش ببیند. این نتایج سبب شد تا گل‌گهر برخلاف سه فصل گذشته که با امیر قلعه نویی از رتبه ششم پایین‌تر نیامده بود، فصل را با ۳۶ امتیاز در رتبه نهم تمام کند.
با این حال امید همچنان در اردوی گل گهر زنده است. آنها یکی از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی هستند و این شانس را دارند که با شکست سپاهان برای اولین مرتبه به فینال جام حذفی هم راه پیدا کنند.
این هدفی است که بازیکنان گل‌گهر را زنده نگه داشته و آنها از روز چهارشنبه که تمرینات‌شان را آغاز کردند با روحیه و انگیزه کارشان را دنبال می‌کنند تا با موفقیت در جام حذفی اتفاقات نیمه دوم فصل ۲۳ را با خوشی تمام کنند و با شرایط بهتری و حتی کسب سهمیه حضور در پلی آف لیگ نخبگان به فصل جدید وارد شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *