جنگ روانی سپاهانی ها و پاسخ کوبنده حیدرخان!

شفافیت در ورزش/یکی از دو تیم گل گهر سیرجان و سپاهان اصفهان به فینال جام حذفی خواهند رسید و برخی معتقدند شاید قهرمان این جام یکی از این دو تیم باشد. حالا مورایس سرمربی سپاهان زودتر از آنچه تصور می شد جنگ روانی خود را استارت زده است. او در نشست خبری خود کنایه‌هایی به گل‌گهر زده است. مورایس گفته: هنوز نمی‌دانیم کجا بازی می‌کنیم؛ در خانه یا خارج از خانه. فکر می‌کنم گل‌گهر یکی از تیم‌هایی بود که از ما شکایت کرد و باعث شد یک امتیاز از دست بدهیم و در ادامه نیز گفت:گل‌گهر یکی از تیم‌های خوب است که خوب حقوق می‌دهند، نمی‌دانم حقوق‌هایشان در سقف بودجه بوده یا نه اما از نظر بودجه یک تیم پولدار است!
اما مارینوس یونانی جواب او را نداد و حالا حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل گهر در واکنش به این قسمت از حرف‌های مورایس گفته: تعجب می‌کنم. ما در بحث سپاهان اصلا شکایتی نداشتیم. مرام باشگاه گل‌گهر اینطور نیست مثل باشگاه سپاهان که سه سال پیش از ما شکایت کردند و ۷ امتیازمان را گرفتند، از باشگاهی به این دلایل شکایت کند. ما جواب هر اتفاقی را در زمین می‌دهیم. ببریم در مستطیل سبز است و ببازیم هم در مستطیل سبز خواهد بود. ما هیچ وقت امتیازی را بیرون از مستطیل سبز دنبال نکردیم و نخواهیم کرد.»
حیدر افسری ادامه داده: دیگر این ماجرا که برای همه مثل روز روشن است و هر جا اسمی از سقف بودجه باشد، همه به یاد باشگاه سپاهان می‌افتند. واقعا درباره این موضوع به نظرم اصلا نیازی نیست که پاسخی داشته باشم، چون این طرز سخن گفتن در فوتبال نخ‌نما شده است و این کار واقعا غیرخلاقی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *