چه کسانی می‌خواهند محرم را فراری بدهند؟ “ادبیات مشاور مدرس نگران کننده بود!”

شفافیت در ورزش/هرچه محرم نویدکیا بیشتر از مشکلات و کمبودهای تیمش می‌گوید بی توجهی و کارشکنی‌ها هم بیشتر می‌شود.
حالا و در آستانه مهمترین بازی فصل در جام حذفی مقابل تراکتور هیچ پولی در حساب باشگاه نیست به شکلی که حتی پروازشان را با قرض تهیه کرده اند.
برنامه کاملا مشخص است. کسانی در شرکت مس که از ابتدا مخالف حضور نویدکیا بودند و دستشان از نفوذ و دخالت کوتاه مانده بود حالا با قطع بودجه باشگاه می‌خواهند محرم را فراری بدهند.
بالاخره به نفع آقایان است که مثل فصل قبل ساکت الهامی و دوستان خودشان را وارد تیم کنند و بتوانند در بستن تیم فصل بعد دخالت داشته باشند، کاری که با حضور محرم امکان‌پذیر نیست. تکلیف این افراد با محرم نویدکیا و باشگاه مس که ماه‌هاست مشخص است اما با آمدن مدرس خیابانی ، تصورمان این بود که با حضور وی وضعیت بهتر می شود اما امروز در جلسه ای وقتی پای صحبت های عبدی رئیس دفتر و مشاور مدرس خیابانی نشستیم متوجه شدیم اینها با ورزش کاملا بیگانه بوده و اصلا درکی از اینکه وضعیت باشگاه مس رفسنجان و دیگر باشگاهها چه قدر اسفناک است اصلا ندارند. وقتی با ایشان از بازی فردای مس در جام حذفی با تراکتور و اهمیت این بازی می گفتیم طوری به ما نگاه می کرد انگار که نمی داند توپ فوتبال چه شکلی است! متاسفانه به نظر می آید مهمترین فرد در کنار مدرس خیابانی هیچ درکی از ورزش و اهمیت آن ندارد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *