گل‌گهر بی انگیزه در لیگ برتر؛ “جام حذفی فرق می کند!”

شفافیت در ورزش/نتایج کابوس بار گل‌گهر در هفته های اخیر در لیگ برتر فوتبال کشور، حسابی هواداران و علاقه مندان به این تیم را دلخور کرده است. اما سیرجانی ها امیدوارند نتایج ضعیف آنها در لیگ برتر با پیروزی برابر هوادار در جام حذفی به دست فراموشی سپرده شود. یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در تبریز برگزار شد و شاگردان مارینوس اوزنیدیس که این روزها اصلا شرایط خوبی ندارند و در شش مسابقه پیاپی موفق به کسب پیروزی نشده‌ بودند به مصاف تراکتور رفتند. این مسابقه در پایان با شکست دو بر صفر گل‌گهر خاتمه پیدا کرد تا روند ناکامی سیرجانی‌ها ادامه‌دار باشد.
با این حال کسب یک پیروزی سه بر صفر در شیراز مقابل فجرشهیدسپاسی می‌تواند روزنه امیدی برای هواداران گل گهر، بازیکنان و کادر فنی این تیم باشد. این را هم باید در نظر گرفت که آنها پس از اینکه شانس کسب سهمیه آسیایی را در لیگ برتر از دست رفته دیدند، بی‌انگیزه شدند و تمام حواس‌شان معطوف به جام حذفی است.
گل‌گهر روز ۲۷ اردیبهشت ماه در یکی از ۴ مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف هوادار می‌رود و پیروزی در این مسابقه خانگی می‌تواند آنها را از این کابوس هفته های اخیر بیدار کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *