نحسی عدد ۱۳ برای محرم و مس!

شفافیت در ورزش/شاید گاهی اوقات از پنج بازی سه تا ببازی ولی دو تا را پیروز باشید بهتر از آن است که پنج بازی را مساوی کنید اما همین نباختن ها نیز گاهی اوقات به اعتماد به نفس تیم ها کمک کرده که آنها به باخت عادت نکنند. شاید نقد منتقدین در مورد مس رفسنجان تا حدودی درست بوده که اعتقاد داشتند ده بازی در لیگ برتر نباختن خیلی مهم نباشد و مهم آن است در کجای جدول قرار داشته باشید. اما عده دیگری همین شکست ناپذیری را موفقیت می دانند. اما بالاخره محرم نوید کیا هم با مس رفسنجان باخت تا دیگر مربی بدون شکست در لیگ برتر نداشته باشیم.
محرم نویدکیا از شروع دور برگشت روی نیمکت مس رفسنجان شکست نخورده بود. حاصل ۱۰ حضور او در لیگ بیست و سوم سه پیروزی و هفت مساوی بود که این رکورد در مقابل صنعت نفت شکست!
این طلسم شکنی طلسم نباختن های محرم را هم شکست. او در یازدهمین بازی در لیگ برتر بالاخره طعم باخت را با یک گل چشید. محرم نویدکیا این فصل در جام حذفی هم از دو بازی یک برد و یک مساوی داشت که در ضربات پنالتی به مرحله یک چهارم نهایی رسید. به عبارت بهتر این سیزدهمین حضور او در بازی‌های رسمی روی نیمکت مس بود و نحسی این عدد اسطوره سپاهان را هم گرفت. حالا محرم در ادامه لیگ باید به فکر استارت دوباره نباختن ها باشد و سر و سامان دادن به جایگاه مس در جدول لیگ برتر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *