سوالی که ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده؛ “پول هست، چرا کافی پول نمی دهد؟”

شفافیت در ورزش/در فصل ورزشی اخیر، یعنی فصل ورزشی ۱۴۰۲_۱۴۰۳ برای باشگاه مس کرمان ۹۰ میلیارد تومان برای فوتبال و تمام رشته‌ ها، هزینه ها و غیره در نظر گرفته شد. بماند که سقف قراردادهای این باشگاه در شروع فصل با تیم فوتبال و سایر تیم ها به مبلغی در حدود ۱۳۰ میلیارد تومان با هزینه های آنها رسید. بر همین اساس شرکت مس مجبور شد تا اینجای فصل قریب به پنجاه میلیارد بیشتر از مبلغ بسته شده، به حساب این باشگاه واریز کند. حال سوالی که مطرح است اینکه چرا با وجود آنکه مبلغی در حدود ۳۰ میلیارد تومان هفته گذشته به حساب باشگاه مس کرمان واریز شده، اما مدیران این باشگاه حاضر نیستند بدهی های خود را به تیم های مختلف و طلبکاران پرداخت کنند؟!
پیگیر این مسئله شدیم و تنها موضوعی که به آن رسیدیم اینکه شاید توقع محمد رضا کافی از شرکت مسی ها مبلغ بیشتری بوده تا بتواند کل بدهی های این باشگاه به تیم های مختلف و طلبکاران را پرداخت نماید اما این پول کافی نیست و او به دنبال آن است پول بیشتری بگیرد تا بتواند یکجا همه را راضی کند!. برخی نیز در همبن رابطه معتقد بودند دوستان در شرکت مس گفته اند که فعلا دست نگه دارید و صبر کنید!. اما حقیقت ماجرا چیست؟!
اینکه پولی در حدود ۲۵ میلیارد در حساب باشگاه مس وجود دارد شکی نیست، اما سوالی که مطرح است آیا با کل این پول می شود همه را راضی نگه داشت؟ آیا شرکت مس به این زودی ها مجدد پولی خواهد داد تا باشگاه روی این پول گذاشته و همه را راضی نگه دارد؟ اما موضوع مهمی که وجود دارد اینکه مدرس خیابانی مدیرعامل جدید شرکت مس، رضایت و آرامش در باشگاهها از اولویت های اصلی او در ورزش شرکت مس است که در صحبت با برخی نزدیکان خود صراحتا به آن تاکید داشته است.
در هر حال باید بپذیریم این باشگاه اگر بخواهد همه طلبکاران، تیم های مختلف و گروه‌های دیگر را راضی کند باید مبلغی در حدود ۵۰ میلیارد تومان در اختیار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *