اگر نویدکیا به مس پول نمی داد؛ آقایان؛ مگر یک بچه ۴ ساله باشگاه مس را اداره می کند؟!”

شفافیت در ورزش/ دیروز ظهر تیتر زدیم؛ بازیکنان مس در هتل شهر اراک حبس شده اند؛ آقای خرمی شاد برند مس در خطر است”! شب گذشته نیز تیتر زدیم؛” تیم مس با پول محرم آزاد شد”!
آقایان؛ مگر باشگاه مس رفسنجان توسط یک بچه چهار ساله اداره می شود که شماها پول به حساب این باشگاه واریز نمی کنید؟ آقایان؛ اگر باشگاه مشکل امضا حساب و هر مورد دیگری دارد، چرا حل نمی کنید؟ می گویید باشگاه مشکل هیات مدیره ای و مدیریت دارد و باید مصوبه شود و غیره تا مشکل امضا و مسائل حقوقی حساب این باشگاه حل شود، خب حل کنید!. می گویید نمی توانیم بنا به دلایلی به حساب این باشگاه پول واریز کنیم، خب همانطور که به حساب بازیکنان فوتبال مستقیما پول واریز کردید به حساب تیم های غیرفوتبالی و طلبکاران نیز واریز کنید!. به حساب هتل شهر اراک هم می توانستید مستقیما پول واریز کنید اما نکردید. کار را به جایی رساندید تا نویدکیا پول هتل محل اقامت بازیکنان، کادر فنی و اعضای باشگاه مس رفسنجان را از جیب خود حساب کند تا شرمندگی آن بماند برای شرکت مس و مردم شریف رفسنجان!
آقایان؛ با حسین پورمحمدی مشکل دارید؟ مگر پورمحمدی بچه ای ۴ ساله است که با او اینچنین برخوردی می کنید؟ آقای خرمی شاد، می دانیم شما از همه این مسائل بی خبرید؛ مگر نه اگر خبر داشتید مردم و هواداران مس ها در استان این روزها آرزوی بازگشت رستمی ای که فاجعه بار بود برای ورزش را در سر دارند، فکری می کردید و تدبیری! آقای خرمی شاد؛مشخص نیست اگر نویدکیا روز گذشته با دلسوزی این کار را انجام نمی داد چه اتفاق عجیبی قرار بود رخ دهد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *