مصاحبه عجیبی که خیلی زود حذف شد!! مشاور مدیرعامل شرکت ملی مس: “مس رفسنجان ۱۰۰ درصد بودجه خود را دریافت کرده است!”

شفافیت در ورزش/شرکت مسی ها این روزها برای فرار از حل مشکلات باشگاه‌ مس رفسنجان، هر روز بهانه خاصی را مطرح می کنند؛ یک روز می گویند قراردادهای شما شفاف نیست، یک روز می گویند چرا هیات مدیره ندارید، یک روز می گویند چرا اینقدر هزینه کرده اید و حالا هم با مطرح کردن بهانه های واهی دیگری، بر آن هستند افکار عمومی را در مقابل این باشگاه قرار دهند. قبل از بازی مس در مقابل ترکتور بود که شرکت مسی ها اعلام کردند یک ریال هم به باشگاه مس رفسنجان پول نمی دهند و…که بلافاصله علی آبادیان مشاور مدیرعامل شرکت ملی مس در گفتگو با سایت اختصاصی این شرکت اعلام کرد که مس رفسنجان ۱۰۰ درصد از بودجه خود را دریافت کرده، تعهدات ایجاد شده توسط این باشگاه فراتر از سقف بودجه آنها بوده، این شرکت قریب به ۶۰ تا ۷۰ میلیارد هم بیشتر تا اینجا به این باشگاه پرداخت کرده و موارد دیگر. ایشان همچنین اعلام کرد که این تیم از لحاظ بودجه جز ۶ تیم برتر کشور است. هر چند این گفتگو بلافاصله توسط سایت این شرکت حذف شد اما برخی رسانه ها بلافاصله آن را برداشته و انتشار دادند. حال برای روشن سازی برخی مسائل، چند سوال از جناب علی آبادیان به عنوان دست راست خرمی شاد رئیس شرکت ملی مس ایران داریم؛
۱_اعلام کردید که مس رفسنجان از لحاظ هزینه کرد جز ۶ تیم برتر کشور است؛ امکان دارد بفرمایید چه کسی در این زمینه این دروغ بزرگ را به جنابعالی گفته است؟؛ چون صد درصد اشتباه می کنید!
۲_کمیته راهبردی شرکت ملی مس را به چه منظور تشکیل داده اید؟ مگر قرار نبود این کمیته بیاید و مشکلات باشگاه‌های مس را حل کنید؟ نکند این کمیته فقط ماموریت داشت گزارشی اشتباه را آماده کند تا جنابعالی در یک گفتگو آن را بر علیه باشگاه مس انتشار دهید؟
۳_گفته اید که باشگاه مس رفسنجان ۱۰۰ درصد از بودجه خود را دریافت کرده و این شرکت ۶۰ تا ۷۰ میلیارد تومان اضافه به آنها پرداخت کرده است. آقای علی آبادیان، اگر شما ورزشی بودید و نیت تان نیز کمک به این باشگاه بود قطعا باید می دانستید که این بودجه ۱۸۰ میلیاردی برای کل باشگاه مس بوده با بیش از ۱۲ رشته‌ ورزشی، هزینه های جاری، حقوق برخی از پرسنل و غیره نه فقط تیم فوتبال. در ضمن؛ بودجه اکثر تیم های لیگ برتری فوتبال کشور ، حتی تیم هایی که پایین تر از مس رفسنجان نیز هستند تازه از ۲۵۰ میلیارد تومان شروع می شود و همه می دانند چند تیم فعلی صدرنشین لیگ برتری هر کدام بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده اند.
۴_ می شود بفرمایید چرا همه شرکت مس از نگهبان گرفته تا رأس هرم شرکت ملی مس به جای کمک به این باشگاه، هر یک به دنبال راهی هستند تا با بازی با کلمات و دادن اطلاعات غلط، مردم را در مقابل این باشگاه قرار دهند؟
در آخر، آقای علی آبادیان؛ لطفا به آقای خرمی شاد بفرمایید افرادی که شما امروز مامور کرده اید تا این باشگاه را به هم بریزند، در نهایت خواهند رفت اما دود این حواشی قطعا در چشم شما خواهد رفت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *