گل‌گهر روی نوار بدشانسی؛ “شانس داشتید الان جز ۴ تا بودید!”

شفافیت در ورزش/گلگهر سیرجان بار دیگر در مسابقه‌ای که می‌توانست سه امتیاز آن را بگیرد غفلت کرد.
نیم فصل اول برای گل‌گهر در شرایطی با کسب رتبه هفتمی به پایان رسید که آنها در بسیاری از مسابقات عملکرد خوبی داشتند، اما باور لازم برای کسب سه امتیاز در ذهنیت بازیکنان این تیم دیده نمی‌شد تا با وجود برتری محسوس مقابل حریفان به یک امتیاز بسنده کنند.
این اتفاق دوباره در مصاف با پیکان هم تکرار شد و در شرایطی که شاگردان مارینوس اوزونیدیس شرایط بهتری نسبت به میهمان خود در طول مسابقه داشتند و موفق شده بودند که در دقایق پایانی مسابقه گل برتری را هم با یک ضربه پنالتی ثبت کنند، در دقیقه ۳+۹۰ غافلگیر شدند و به راحتی ۲ امتیاز را از دست دادند. این فرصت‌سوزی نیم فصل اول در مصاف با هوادار، ملوان، استقلال خوزستان و به ویژه شمس آذر به وضوح دیده شد که گل‌گهری‌ها می‌توانستند در صورت کسب ۳ امتیاز شرایط به مراتب بهتری در حال حاضر در جدول رده بندی داشته باشند.
اوزونیدیس و شاگردانش در صورت پیروزی مقابل پیکان که کاملا در دسترسشان بود، می‌توانستند رتبه چهارم جدول رده‌بندی را در پایان هفته هفدهم با ۲۹ امتیاز به نام خودشان بزنند، اما با غفلتی که در دقیقه ۹۳ داشتند، به راحتی شانس بزرگ خود را برای قرار گرفتن در جمع ۴ تیم برتر که هدف اصلی آنها در این فصل است را هدر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *