مشکل مس رفسنجان‌ پولیست یا فنی؟! “گزینه هایی داغون برای جانشینی ساکت”!

شفافیت در ورزش/این روزها تکلیف نیمکت مس رفسنجان اصلا مشخص نیست. هر چند که ساکت الهامی هنوز سرمربی این تیم است اما گزینه هایی برای جایگزینی وی مطرح شده اند که به یک شوخی بزرگ شبیه است؛ شاید هم به یک مسخره بازی تمام عیار. گزینه هایی مانند مهدی رحمتی، محمود فکری، رسول خطیبی و محرم نویدکیا که سه تای اولی مربی اخراجی اند و گزینه آخری نیز یک مربی خانه نشین. صرف نظر از اینکه آیا محرم نوید کیا بعد از نزدیک به دو سال خانه نشینی، می تواند گزینه مناسبی برای نجات مس باشد، شنیدن نام رسول خطیبی، محمود فکری و سید مهدی رحمتی که روی هم در نیم فصل اول لیگ برتر بیست و سوم به اندازه ساکت الهامی آن هم در ضعیف‌ترین نیم فصل کاری اش امتیاز جمع نکرده‌اند به عنوان گزینه‌های جانشینی سرمربی فعلی مس که دو جام قهرمانی در کارنامه‌اش دارد، خنده‌دار است.
به نظر می‌رسد مطرح کردن این گزینه‌ها بیشتر به یک شوخی و مسخره بازی می ماند. گزینه های اخراج شده ای که هر سه در همین فصل به دلیل نتایج ضعیف، برکنار یا ناچار به کناره گیری شده اند.
در روزی که اغلب کارشناسان معتقدند مشکل مس اصلاً فنی نیست که این باشگاه بخواهد با تغییر سرمربی از بحران فرار کند. مس مشکل مالی دارد و این مشکل هم با پرداخت پول از سوی شرکت مس حل می شود نه با تعویض کادر فنی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *