در جلسه پور ابراهیمی با جامعه ورزش کرمان چه گذشت؛ از حضور خود جوش بدنه اصلی ورزش تا آفتابی شدن گروه خاص!

شفافیت در ورزش/امروز شنبه جلسه ای با حضور تعداد زیادی از بزرگان ورزش، قهرمانان، پیشکسوتان، روسای هیات ها و تعدادی از مربیان و ورزشکاران شهرستان کرمان با دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و رئیس مجمع نمایندگان استان برگزار شد. همیشه جلسات پوابراهیمی با جامعه ورزش از شور و حرارت خاصی برخوردار بوده اما این جلسه با آنکه همه افراد حاضر، خودجوش آمده بودند اما فراتر از انتظارها بود. قطعا اگر افراد دعوت کننده بهتر عمل کرده بودند این جمعیت بیش از اینی بود که حضور پیدا کرده بودند اما با این حال نیز اکثریت بزرگان ورزش کرمان، قهرمانان، روسای هیات های ورزشی و ورزشکاران حضوری بسیار پرشور داشتند که این برمی گردد به اعتماد، اعتقاد و علاقه خاص بدنه اصلی ورزش کرمان به شخص دکتر پورابراهیمی.
🔻در جلسه بزرگان ورزش چه گذشت؛
این جلسه که به خواست خود بزرگان ورزش و جامعه ورزش برگزار شده بود، از هر رشته و هیات ورزشی چندین نفر از پیشکسوت گرفته تا ورزشکار و نماینده هیات حضور پیدا کرده بودند که حضور بزرگانی نظیر حاج آقا کامیابی، اساتیدی نظیر اکبر ایرانمنش، کامران صنعتی، علیرضا صادقی، کامبیز صنعتی، محمد نصیری، فرزاد حسینخانی، محسن رشیدی، امین معصوم پور، شمسی نیا، دکتر جمالی، جواد پذیرفته،زراعتی، سید رضا عطایی،منصور صادق نژاد، هادی نخعی، پیمان نصیری، آقای حمیدی، آقای مساحی، آقای عبدالرشیدی، آقای جهرمی، و تعداد زیادی از مربیان و پیشکسوتان فوتبال باشگاه مس، قهرمانان ملی ، جهانی و بانوان قهرمان هم جالب بود و هم مثال‌زدنی.
🔻حضور تعداد زیادی از افراد کمیته ورزشی دکتر زاهدی در این جلسه
از دیگر نکات جالب این جلسه جالب، حضور دهها نفر از چهره های شاخص کمیته ورزشی دکتر زاهدی در این جلسه بود که در پایان این مراسم، جلسه ای خصوصی با دکتر پورابراهیمی نیز برگزار کردند. البته چهره های شاخصی نظیر رسول روناسی، شاهی، نیکخواه، صفاکار، حمیدی و غیره در سال ۸۴ نیز جز کمیته اصلی ورزش دکتر پورابراهیمی بوده اند که مجدد در کنار ایشان قرار گرفته اند.
در روزهای پیش رو بیشتر و مفصل تر به این جلسه مهم و همچنین صحبت های مطرح شده خواهیم پرداخت!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *