بازیکن کرمانی رفسنجان؛! “مسوولین رفسنجان ما را رها کرده اند!”

شفافیت در ورزش/ روز گذشته مطلبی را انتشار داده و نوشتیم که این روزها احساس می شود که مجتمع مس سرچشمه به مانند سالهای گذشته در کنار باشگاه مس رفسنجان نیست و طبق شنیده ها دیگر آن حمایت های سخت افزاری و نرم افزاری از این باشگاه دیده نمی شود. حالا فرشید باقری هافبک کرمان تیم مس رفسنجان نیز این موضوع را تایید کرده و گفته که امسال شاهد حمایت خاصی از سوی مسوولین رفسنجانی نیستیم. وی همچنین یادآور شده که تیم مس خوب بازی می‌کند ولی کم شانسی می آورند. وی همچنین در این گفتگو به مواردی اشاره کرده که در ادامه می آید: تیم ما بیش از حد درگیری ذهنی دارد. در چهره بازیکنان معلوم است که استرس دارند. وی افزود: در فصل قبل مسئولان به ما دلگرمی می‌دادند و از تیم حمایت می‌کردند. این فصل ۳ برد پشت سر هم داشتیم، اما هیچ اتفاق خاصی برایمان رخ نداد. ما بازیکنان وظیفه‌ داریم برای موفقیت تیم با تمام توان بازی کنیم، اما چیزهایی می‌بینیم که دلسرد می‌شویم.
باقری گفت: امسال در کادرفنی و در صنایع مس تغییرات داشتیم. دیدگاه ما بازیکنان این بود که اول فصل را خوب شروع کنیم ولی این تغییرات باعث شد نتیجه خوبی نگیریم ولی بعد دیدیم تیم خوب شکل گرفت و نتایج مناسبی هم گرفتیم و از ۵ بازی، ۴ بُرد کسب کردیم.
بازیکن مس‌رفسنجان در خصوص پرداخت مطالباتش، بیان کرد: تاکنون ۳۰ درصد قراردادهایمان را گرفته‌ایم. با این حال فکر می‌کنم امسال تنها شده‌ایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *