گل گهر باخت نمی دهد؛ «این یعنی طبق برنامه حرکت می کنند»!

شفافیت در ورزش/اینکه گلگهر در خارج از خانه باخت نمی دهد و به سختی هم امتیاز از دست می دهد و همچنین در خانه هم نمی بازد و عمدتا سه امتیاز را کسب می کند یعنی اینکه برنامه های مجموعه گلگهر برای ساختن تیمی قدرتمند برای سال آینده در حال انجام است. گلگهر در قزوین هر چند که یک امتیاز حساس را کسب کرد اما اگر کمی خوش شانس بود و داور نیز کمی مهربانتر، می توانست هر سه امتیاز را از آن خود کند. گل گهر سیرجان در شرایطی به قزوین رفت که سعید دقیقی و شاگردانش در هفته‌های گذشته تیم سرسختی نشان دادند. شمس آذر در دقایق ابتدایی به گل اول رسید، اما آن‌ها در اواسط نیمه دوم گل تساوی را دریافت کردند.
گل گهر به عنوان یکی از تیم‌های خوبِ لیگ برتر‌ می‌توانست با برد در این مسابقه از نظر امتیازی به تیم‌های بالای جدولی نزدیک شود، اما آن‌ها با کم‌شانسی مواجه شدند تا دو تیم یک امتیاز به دست بیاورند.
دو تیم در شروع بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و سعی کردند تا همدیگر را محک بزنند. با این حال به واسطه تاکتیک‌های مورد نظر شان به موقعیت‌هایی نیز دست پیدا می‌کردند. گل گهری‌ها شانس رسیدن به گل در دقایق ابتدایی را داشتند اما این اتفاق برای شمس آذر در دقیقه ۱۶ افتاد و آن‌ها توانستند زود به گل برسند.
بعد از گل شمس آذر نماینده استان کرمان جلو کشید و برای جبران تلاش کرد. از سوی دیگر شمس آذر هم روی ضدحملات سریع برای باز کردن دروازه برای دومین بار تلاش می‌کرد.
در نیمه دوم اوزونیدیس که دوست نداشت تیمش در قزوین بازنده شود، تعویض‌هایی را انجام داد و روی به حرکات فردی نفراتش آورد. در نهایت روی یک ضربه کرنر به گل تساوی رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *