مجتبی سرآسیایی: «از سیر نتیجه‌گیری خارج نشویم»

شفافیت در ورزش/مجتبی سرآسیایی، مربی مس رفسنجان، در نشست خبری پیش از بازی پیکان گفت: در رابطه با بازی بسیار مهم و سنگین ما با تیم خوب پیکان باید بگویم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. عمده تمرکز ما روی بحث ریکاوری بوده است. فشار زیادی روی بازیکنانمان بود و ریکاوری خوبی داشتیم. تحلیل و آنالیز خوبی از پیکان داشتیم، آنها بازیکنان جوان و باتجربه خوبی دارند و تلفیق این دو، تیم خطرناکی ساخته است. بازی برای ما خیلی مشکل است و تاکید آقای الهامی این بوده که با تمرکز صددرصدی و سختگیری زیادی باید در بازی فردا ظاهر شویم تا سه امتیاز را بگیریم و از سیر نتیجه‌گیری خارج نشویم. یک بازی جسورانه و شجاعانه را تیم آقای خطیبی ارائه می‌دهد و باید خیلی باهوش باشیم و یک فوتبال درگیرانه را بازی کنیم.
او در پاسخ به نوسان مس رفسنجان در شروع فصل گفت: قطعا تعطیلات لیگ بی‌تاثیر نیست، ولی ما این تیم را شکستیم و این تیم نوسازی شده و نیاز به بازه زمانی داشتیم و بعد از چند هفته به هارمونی رسیدیم. در بازی استقلال خوب بازی کردیم و فقط بحث نتیجه‌گیری ایجاد نشد. شخصیت این تیم بالاست و باید به بالای جدول نزدیک بشویم.
سرآسیایی در مورد شرایط شیمبا بیان کرد: ورودش انرژی زیادی به تیم ما داده و حس خوبی از نظر فنی و شخصیتی نسبت به او وجود دارد و یک کمک کننده بزرگ در مدل بازی ماست و علی‌رغم سن و سال بالایش حرفه‌ای زندگی می‌کند و قطعا به ما کمک می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *