استارت ناصرخان در بسکتبال؛ «خیلی چیزها در این بسکتبال باید درست شود!»

شفافیت در ورزش/هرچند یک ماه پیش ناصر گل‌محمدی چهره محبوب و محجوب ورزش استان که سالها در اداره کل ورزش و جوانان ایشان را دیدیم و این اواخر حدود ۶ سال به عنوان رئیس اداره کل ورزش و جوانان شهرستان سیرجان دیده بودیم، به عنوان سرپرست هیات بسکتبال استان معرفی شد و حالا صحبت از این است که قرار است ایشان به عنوان رئیس هیات بسکتبال استان نیز فعالیت کند.
همانطور که می‌دانید بسکتبال استان کرمان دو نماینده از تیم‌های مس در کرمان و رفسنجان در سوپر لیگ کشور دارد و به نوعی بسکتبال یکی از تیم‌های خوب و پرمخاطب ورزش استان محسوب می‌شود. امروز مراسم معارفه هیات رئیسه و کمیته‌های مختلف هیات بسکتبال استان با حضور مسئولان برگزار شد و آقای گل‌محمدی رسماً کارش را در هیات بسکتبال استان آغاز کرد اما آنچه از بسکتبال استان کرمان باید بداند، خیلی چیزها است!
خیلی مسائل در خصوص وضعیت تیم بسکتبال مس کرمان باید درست شود! همچنین موضوع شهرستانها یکبار برای همیشه باید درست شود و همچنین باوجود دو تیم در سوپرلیگ باید به موضوع استعدادیابی بیش از پیش بها داده شود و در مجموع، ناصر گل‌محمدی کار سختی در هیات بسکتبال استان در پیش رو دارد که باید ببینیم وی در این سمت چه عملکردی از خود بر جای خواهد گذاشت …

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *