کار بزرگ ترک زاده و ۱۸ ساله های مس با ۱۲ بازیکن؛!! «چرا ۱۲ بازیکن، مقصر کیست؟!»

شفافیت در ورزش/تیم فوتبال زیر ۱۸ سال مس کرمان در اولین گام از رقابت های قهرمانی کشور در رده سنی خود موفق شد تیم فولاد هرمزگان را با نتیجه قاطع ۴بر۰ شکست دهد.
به گزارش روابط عمومی باشگاه مس، در این بازی که در زمین شهدای مس برگزار شد علی ترکزاده سرمربی تیم ۱۸ سال مس کرمان تیم خود را با ترکیب نیما شمسی،علی میرزایی ، احمدی ابوالفضل فرخی،علی کرمانی،حجت علیرضایی،عرفان حجاری،ابوالفضل شورآبادی رامتین اسکندری،سپهر روحی به میدان فرستاد.
در دقیقه ۲۰ بازی علی میرزایی موفق شد گل اول تیم مس را به ثمر برساند اما ادامه این بازی محل درخشش ابولفضل شورآبادی بود که در دقایق ۶۰،۷۲ و ۸۳ موفق شد سه بار برای مس گلزنی کند تا با هتریک خود برای تیم مس نتیجه را در پایان با حساب ۴بر۰ به سود این تیم نماید.
تیم مس کرمان از دقیقه ۷۵ نیز با اخراج یکی از بازیکنان خود ده نفره کار را دنبال می کرد. هر چند که یاران علی ترکزاده با نتیجه قاطع ۴ بر ۰ بر فولاد غلبه کردند اما نباید این برد قاطع را ببینیم اما ضعف باشگاه و تیم مدیریتی این تیم را نبینیم که نتوانستند به موقع کارت بازیکنان را صادر کنند که ترک زاده مجبور شود با ۱۲ بازیکن و با دستان خالی در این بازی حاضر شود. طبق شنیده ها ۷ بازیکن از این ۱۲ بازیکنی که به دلیل ضعف مدیریت کارت آنها به موقع صادر نشد جز بازیکنان فیکس تیم ترک زاده بوده اند…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *