سوال مهم کرمانی ها؛ «تکلیف اکبرآقا و مربیان کرمانی؟!»

شفافیت در ورزش/اکبر محمدی مسئول کمیته ورزش شرکت مس در چند ماه اخیر که در بسیاری از امورات باشگاه مس کرمان دخیل بوده است، حالا به عنوان سرمربی جدید تیم مس انتخاب شده است. محمدی بلافاصله پس از انتخابش به عنوان سرمربی جدید تیم مس، دو دستیار تهرانی را نیز همراه خود به کرمان خواهد آورد. وحید فاضلی و ایمان عالمی دو دستیار اکبر محمدی در مس کرمان خواهند بود. سوالی که اکنون مطرح می‌شود که تکلیف مربیان کرمانی که در کادرفنی باشگاه بودند چه خواهد شد و یا اینکه چه مربیان کرمانی به کادرفنی اضافه خواهند شد؟!
از شب گذشته که ما با تعدادی از مربیان بومی کرمانی مانند رضا ترک‌زاده و … صحبت می‌کردیم آنها تکلیف خودشان را نمی‌دانند و مشخص نیست که اکبر محمدی از آنها در بین اعضای کادرفنی استفاده خواهد کرد یا خیر! برخی‌ها معتقدند که بهتر این بود که اکبر محمدی با یک دستیار غیربومی وارد کرمان می‌شد و دستیار بعدی خود را از کرمان انتخاب می‌کرد!
موضوع بعدی در خصوص دستیاران کرمانی کنونی باشگاه مس مانند مهدی نامجو، عباس محمدی و حسین ذوالغیاث است که آیا آنها با ورود اکبر محمدی از تیم مس جدا خواهند شد یا به کارشان ادامه خواهند داد؟! تا چند روز آینده تکلیف تمام این پرسش‌ها مشخص خواهد شد و اکبر محمدی و کادرش، رسماً شروع به کار خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *