یک پیشکسوت ورزش؛ «منتظر کامبک محمد نصیری باشید!»

شفافیت در ورزش/اصولاً واژه کامبک در فوتبال به کار می‌رود اما این واژه را می‌خواهیم در رابطه با فرد و رشته دیگری به کار ببریم.
همانطور که در جریان هستید، محمد نصیری رئیس هیات پرورش اندام استان کرمان بود که بنا به دلایلی از سمت خود استعفا دادند اما در فدراسیون هنوز جایگاه خودش را دارد. برخی از جامعه ورزش معتقدند که ایشان دیگر در هیات استان نخواهند بود و پس از سالها دیگر نمی‌خواهند در هیات استان کار کنند اما یکی از بزرگان ورزش استان که سالها در پست‌های مختلف و حساس جایگاه داشتند در صحبتی که با ما داشتند معتقد بودند که نصیری آدمی نیست که به راحتی برود و در گوشه بنشیند و قطعا کامبک خواهد زد و مجدداً به این هیات باز خواهد گشت.
این پیشکسوت خوش نام به اواخر دهه هشتاد اشاره کرد و گفت که در آن زمان نصیری از بدنسازی و پرورش اندام کنار گذاشته شد اما یکباره مجدداً آمد و قهرمان شد و به مسابقات جهانی رفت و نائب رئیس فدراسیون شد. نصیری مانند توپ می‌ماند که هرچه محکم‌تر به دیوار بزنید، محکم‌تر برمی‌گردد و شاید نصیری یک سال یا چند ماه دور باشد اما مجدداً به هیات پرورش اندام استان باز خواهد گشت.

این اعتقاد ما نیست و گفته این پیشکسوت است اما ما معتقدیم که نصیری همواره با هر بازگشتی، قدرتمندتر از قبل ظاهر شده است و باید منتظر بازگشت پرقدرت و مجدد نصیری باشیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *