اکبر محمدی؛ از خشم استان کرمانی ها نسبت به او تا شاید یک تصمیم!

شفافیت در ورزش/از وضعیت اسفناک باشگاههای مس در استان نوشته‌ایم اما یکبار دیگر به صورت مختصر و کوتاه به آن خواهیم پرداخت.
باشگاه مس رفسنجان حدود ۲۳۰ میلیارد تومان بدهی دارد و باشگاه مس کرمان حدود ۶۳ میلیارد تومان بدهی و وضعیت مالی این دو باشگاه اسفناک بوده و احتمال اینکه بازیکنان تیم فوتبال مس رفسنجان طی روزهای آینده دست به اعتصاب بزنند نیز بسیار زیاد است.
خشم کرمانی‌ها و رفسنجانی ها هنوز متوجه دو شخصیت می‌باشد؛ آقای باقری معاونت منابع انسانی شرکت مس و اکبر محمدی مسئول کمیته ورزش شرکت مس. اکنون کرمانی‌ها و رفسنجانی ها متوجه شده‌اند که مشکلاتشان از زمان مدیریت دکتر رستمی آغاز شد و رستمی رفت اما مشکلات هنوز حل نشده است و آن را بخاطر وجود آقایان باقری و محمدی در شرکت مس می‌دانند که با وجود جدایی رستمی، هنوز در شرکت مس باقی مانده اند!
کرمانی‌ها و رفسنجانی ها معتقدند که این دو نفر یعنی اکبر محمدی و باقری ذهن دکتر خرمی شاد را درگیر باشگاه‌های مس استان کرده اند و نمی‌گذارند منابع مالی به باشگاه‌های مس تزریق شود. شاید اکبر محمدی طی ۲۴ ساعت آینده خود را به باشگاه مس کرمان نزدیک تر کند و باید دید که کرمانی‌ها چه عکس‌العملی نسبت به این خبر نشان خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *