«مشکلات کمرشکن آنها مس رفسنجان؛» «استاد دکتر اکبر آقای محمدی پاسخ دهند!»

شفافیت در ورزش/شاید اگر باشگاه گل گهر سیرجان در استان کرمان نبود و ارتباط نزدیکی با آنها نداشتیم و از مسایل آنها خبردار نبودیم، تصورمان جور دیگری بود!!!
به لطف ایمان عتیقی و مدیران خوب باشگاه گل گهر سیرجان، این باشگاه هیچگاه حداقل با مشکل مالی رو به رو نشده است و به همین موضوع دل مان خوش می کنیم که حداقل یک باشگاه داریم که لااقل مشکل مالی ندارد. اما متأسفانه وضعیت باشگاه‌های مس استان اصلا خوب نیست و چند سالی است که با مشکلات عدیده مالی دست و پنجه نرم می‌کنند. متاسفانه مس رفسنجان که تنها تیم لیگ برتری فوتبال خانواده بزرگ شرکت مس را دارست، مشکلات عجیبی دارد و گفتیم که حدود ۲۳۰ میلیارد تومان فقط این باشگاه از گذشته بدهی دارد!!!
چندی پیش بازیکنان تیم مس رفسنجان بخاطر مطالبات فصل گذشته خود معترض بودند و حتی دست به اعتصاب زدند اما با گذشت ۲ ماه از آن ماجرا، هنوز شرکت مس پولی به باشگاه نداده و باشگاه هم نتوانسته پولی به بازیکنان پرداخت کند و عملاً مدیران باشگاه دارند شرمنده بازیکنان می‌شوند و اگر تیم فوتبال مس در بازی‌های آینده نتیجه نگیرد، بازیکنان قطعا عدم ساپورت مالی را عنوان می‌کنند و از آن سمت دست شرکت مس و باشگاه برای برخورد با بازیکنان بسته می‌شود!!!
شرکت مس و آقای اکبر محمدی که ادعای مدیریت در فوتبال دارد و می‌گوید که هیچ کسی مثل او بلد نیست که در فوتبال مدیریت کند، بیاید و پاسخگو باشد!!! شما آقای اکبر محمدی که می‌دانید اگر بازیکن فوتبال پول نگیرد کمر یک تیم می‌شکند، پس بیایید آقای خرمی شاد را متقاعد کنید و به آنها توضیح دهید که منابع مالی چقدر در موفقیت یک تیم می‌تواند تاثیرگذار باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *