کار مسِ بزرگ به کجا کشیده…!؛ « همه می‌خواهند سرمربی مس شوند!»

شفافیت در ورزش/خیلی از هواداران تیم مس انتظار داشتند که تیم مس در لیگ یک بیاید تیم خوبی ببندد و بتواند مجددا به لیگ برتر برگردد.
پس از استعفای محمود محمودی‌نیا، مهدی نامجو به عنوان سرمربی موقت تیم مس معرفی شد و پس از تساوی مقابل دریا بابل، اکنون شایعه شده است که شاید تیم مس به دنبال سرمربی جدید برود. متاسفانه هر کسی از هر جایی می‌رسد برای تیم مس گزینه معرفی می‌کند!!!
در ۲۴ ساعت گذشته بالای ۱۰ نفر به عنوان سرمربی احتمالی تیم مس معرفی شده‌اند؛ نکته جالب آنجاست که مدیران باشگاه از این گزینه ها بی خبر هستند. از سعید اخباری و سعید دقیقی که تیم دارند گرفته تا حمید رجبی دستیار جواد نکونام.! کار مس بزرگ به کجا رسیده که هر کسی از هر جایی که می‌رسد به خود اجازه می‌دهد که نوچه‌ها و نیروهای خودش را گزینه کند.
روزی مس کرمان آرزوی مربیان فوتبال ایران بود اما امروز هر کسی از راه می‌رسد خودش را به عنوان گزینه تیم مس معرفی می‌کند. قابل توجه آقایان باید عرض کنیم طبق قانون؛ مربی لیگ یکی نمی‌تواند با استعفا به تیم دیگری برود بلکه حتما باید اخراج شود و این قانون برای لیگ برتر هم صدق می‌کند و این نام‌هایی که در رسانه‌ها ذکر می‌شود، اصلا نمی‌توانند روی نیمکت تیم مس بنشینند و اصلأ باشگاه مس نیز آنها را جزو برنامه‌های خود نمی‌بیند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *