بازی با خیبر هم با نامجو؛ «تصمیمات لاکپشتی در مس»!

شفافیت در ورزش/در فوتبال ایران و جهان زمانی که تیمی از لحاظ تاکتیکی و روحی و روانی به مشکل می‌خورد، با تغییر سرمربی شوک به تیم وارد می‌کنند تا تیم از آن حالت تغییر کند.
گفته بودیم که با این ترکیب و این کادرفنی، مس کرمان نمی‌تواند مدعی صعود به لیگ برتر باشد و دقیقا همینطور شد و محمود محمودی‌نیا هفته پنجم استعفا داد و اکنون مهدی نامجو هدایت تیم مس را برعهده گرفته است. نامجو چهره بومی و محبوبی است اما واقعیت این است که باید به تیم شوک وارد شود و اگر بنا است که با مهدی نامجو ادامه دهند، رسماً اعلام کنند و اگر قرار است که سرمربی جدید بیاید، رسماً اعلام کنید.
متاسفانه مدیران باشگاه مس دارند لاک پشتی عمل می‌کنند و تصمیمات آنها به گفته خودشان مدبرانه و متفکرانه است درحالیکه تیم مس اکنون به بیمار سر راهی تبدیل شده است و هر صغیر و کبیری گزینه هدایت این تیم بزرگ می‌شود!!!
شرایط کنونی باشگاه مس نیازمند تصمیمی قاطع و محکم و ضرب‌الاجلی است تا حساب کار دست همه بیفتد و بازیکنان حساب ببرند و به خودشان بیایند. کمی به فکر مردم و هواداران باشید و اینکه فکر کنید هرچه شما تصمیم می‌گیرید درست است، اینطور نیست و جامعه فوتبالی کرمان، هر تصمیم شما را برنخواهند تابید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *