به هواداران واقعیت را بگویید؛ «گزینه های نهایی مس؛ حسینخانی_نخعی»!

شفافیت در ورزش/مس کرمان روز گذشته مقابل دریا بابل به تساوی دست یافت. مس تا دقیقه ۹۵، ۱-۰ از حریف خود عقب بود که در نهایت با پاس گل رضا نبی‌زاده و شوت علی وزیری پناه، بازی به تساوی کشید و مس با یک امتیاز به کرمان بازگشت.
گزارشات از وضعیت اسفناک باشگاه مس کرمان حکایت دارد و وضعیت باشگاه هم به گونه‌ای نیست که بتواند تصمیمی درست بگیرد. سقف بودجه باشگاه مس کرمان پر شده است و با اینکه محمودی‌نیا از سمت خود استعفا کرده است، پولی ندارند که بخواهند مربی جدید بیاورند و هنوز هم سیاست شرکت مس در قبال این باشگاه در این فصل مشخص نشده است و حدود ۶۰ میلیارد از بودجه این فصل آنها هزینه شده و حدوداً ۲۰ میلیارد از بودجه فقط باقی مانده است!!!
عملاً باشگاه مس اگر بخواهد روال عادی خود را در پیش بگیرد حدود ۸۰-۷۰ میلیارد بیشتر از بودجه‌ای که برایش تعریف شده است نیازمند است و عملا فعلا نمی‌تواند سراغ مربی جدیدی برود. در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه مس با گزینه‌هایی همچون علی کلانتری، مازیار زارع و وحید رضایی مطرح شده بود که واقعیت این است که باشگاه مس هنوز با هیچ مربی‌ای مذاکره نکرده است.
طبق شنیده‌های ما؛ خروجی جلسات مدیران باشگاه مس این است که باتوجه به اینکه باشگاه برای جذب سرمربی پول ندارد و سقف قرارداد نیز پر شده است و باشگاه نیز توان جذب سرمربی غیربومی را ندارد، از بین فرزاد حسین‌خانی و احمد نخعی یک نفر را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *