قابل توجه دو نماینده کرمان؛ «نجنبید کسر امتیاز و سقوط به لیگ دو در انتظار مس است!»

شفافیت در ورزش/همیشه دو نماینده شهر کرمان در مقاطع حساس روی باشگاه مس کرمان حساس بودند و سعی می کردند با صحبت و جلسات متعدد، موانع و مشکلات باشگاه را حل کنند.
چند ماهی است که دو نماینده سیاسی شهر کرمان سکوت کرده‌اند. گرچه شنیده شده یکی از این نمایندگان در پشت پرده با شرکت مس رابطه نزدیکی دارد و درباره تصمیمات شرکت تاثیرگذار است اما در آن سو نماینده دیگر در سکوت کامل به سر می‌برد. این‌ها همه در شرایطی است که باشگاه مس کرمان در بد وضعیتی گیر کرده است و به نوعی به نابودی دارد کشیده می‌شود.
باشگاه مس در بدترین شرایط خود در ۲۰ سال گذشته قرار گرفته است و وضعیت تیم‌های غیر فوتبالی بسیار اسفناک است و وضعیت تیم فوتبال نیز چندان تعریفی ندارد. تیم فوتبال مس کرمان پس از سقوط به لیگ یک اکنون با شکایت مربی و بازیکنان خارجی خود رو به رو شده است و تا چند روز آینده اگر بدهی باشگاه به این خارجی‌ها پرداخت نشود، علاوه بر کسر امتیاز و بستن پنجره نقل‌وانتقالاتی، شاید منجر به سقوط تیم مس به لیگ دو شود!
آقایان نماینده؛ شماها در مقاطعی از فصل با مدیران شرکت مس ارتباط نزدیکی داشتید و قطعا این سکوت شما را مردم و هواداران تیم مس فراموش نخواهند کرد و چه خوب است که شما دو نفر یا حداقل نمایندگان ورزش شما دو نماینده باهم بنشینند و راه حلی برای باشگاه بزرگ مس تدبیر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *